Yasha skrev:(om det inte gäller att köra hoj, för där verkar jag vara som en Duracellkanin, jag bara går och går och går och... )![]()
Jag har hört att en enstånka är en flikkas bästa vän...Det AR hojakning du talar om nu? *osaker*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yasha skrev:(om det inte gäller att köra hoj, för där verkar jag vara som en Duracellkanin, jag bara går och går och går och... )![]()
Jag har hört att en enstånka är en flikkas bästa vän...Det AR hojakning du talar om nu? *osaker*
Jag har hört att en enstånka är en flikkas bästa vän...![]()
Abstinens-surfar på mobilen... Ni får testa Nordens Riviera! (Piteå) ALLTID inspirerande!Är hösten så imponerande i något landskap![]()
Ja du har val bara EN. Och du stankar val sa bra som nan annan.![]()
Abstinens-surfar på mobilen... Ni får testa Nordens Riviera! (Piteå) ALLTID inspirerande!
Och Kakan- jag såg ditt Pilutta. Jag ska käka upp dej sen!![]()
Jäklar vad snabbt vädret kan slå om från vindstilla och strålande solsken till London dimma![]()
visste väll att du inte skulle kunna hålla dej borta, alla blir beroende av detta ställe på vintern
![]()
![]()
inte äta mej jag smakar inte gott
tror jag iallafall
![]()
här har de vare lite sol och sen grått nu på efm men jag kan inte se nån london dimma
![]()
![]()
Verkar lättare att käka upp en kaka än att få den mörka vingen Y efter sig...:-Svisste väll att du inte skulle kunna hålla dej borta, alla blir beroende av detta ställe på vintern
![]()
![]()
inte äta mej jag smakar inte gott
tror jag iallafall
![]()
![]()
här har de vare lite sol och sen grått nu på efm men jag kan inte se nån london dimma
![]()
![]()
Söt är inte så illa, men borra är bättreFan!! Varför kan man aldrig få va mer än "bara" söt![]()
Verkar lättare att käka upp en kaka än att få den mörka vingen Y efter sig...:-S
Har iofs inga öppna sår och kort hår, men hål i strumpan e inte kul! B-)
Fan!! Varför kan man aldrig få va mer än "bara" söt![]()
Ah horrni bada tva har snackmajor!
Nu har jag last London *laaang paus* dimma x antal ganger!
Hur svart kan det vara?
Swedie har skrivit foljande mening ovanfor "svara pa trad" just for att man INTE ska missa den inna man svarar!
Se, las och lar!
SÄRSKRIVNINGSHJÄLP: Ord som uttalas som ett (1) ord sitter ihop. T.ex försäkringsskador, personskador. Underlätta läsning, tack!
London dimma?
Nej!
Londondimma!
Basta!
Na nu ger jag mig ut i Kuala Lumpurs nattliv istf att babysitta er tva pratkvarnar!
![]()
Precis så känner jag mig, bara massa kärringar som pussar på en o säger man e söt![]()
![]()
![]()
vem är kärring? jag är en tös i mina bästa år jag
![]()
![]()
Men du har väll inte pussat på mig?lr har du det?
Näpp de har jag inte för jag är ju inte en kärring![]()
![]()
Så man måste alltså va kärring för o pussa på mig![]()
va ju du som sa att de bara var kärringar som kom fram å pussa på dej, jag är inte nån kärring och har inte pussat på dej
![]()
![]()
![]()
och kom just på massa komiska saker med detta...
lovar att ge dej ennästa gång vi ses
![]()
Ah horrni bada tva har snackmajor!
Nu har jag last London *laaang paus* dimma x antal ganger!
Hur svart kan det vara?
Swedie har skrivit foljande mening ovanfor "svara pa trad" just for att man INTE ska missa den inna man svarar!
Se, las och lar!
SÄRSKRIVNINGSHJÄLP: Ord som uttalas som ett (1) ord sitter ihop. T.ex försäkringsskador, personskador. Underlätta läsning, tack!
London dimma?
Nej!
Londondimma!
Basta!
Na nu ger jag mig ut i Kuala Lumpurs nattliv istf att babysitta er tva pratkvarnar!
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden