Skriv-vad-du-vill-tråden

Abstinens-surfar på mobilen... Ni får testa Nordens Riviera! (Piteå) ALLTID inspirerande! :-)

Och Kakan- jag såg ditt Pilutta. Jag ska käka upp dej sen!:@

:lol visste väll att du inte skulle kunna hålla dej borta, alla blir beroende av detta ställe på vintern :rolleyes:

:skrämd :ajjabajja inte äta mej jag smakar inte gott :va tror jag iallafall :rolleyes: :tuttar

Jäklar vad snabbt vädret kan slå om från vindstilla och strålande solsken till London dimma :näsblod

:va här har de vare lite sol och sen grått nu på efm men jag kan inte se nån london dimma :rolleyes: :tuttar

Last edited:
:lol visste väll att du inte skulle kunna hålla dej borta, alla blir beroende av detta ställe på vintern :rolleyes:

:skrämd :ajjabajja inte äta mej jag smakar inte gott :va tror jag iallafall :rolleyes: :tuttar

:va här har de vare lite sol och sen grått nu på efm men jag kan inte se nån london dimma :rolleyes: :tuttar

Ah horrni bada tva har snackmajor!
Nu har jag last London *laaang paus* dimma x antal ganger! :)
Hur svart kan det vara?

Swedie har skrivit foljande mening ovanfor "svara pa trad" just for att man INTE ska missa den inna man svarar! :D

Se, las och lar! ;)

SÄRSKRIVNINGSHJÄLP: Ord som uttalas som ett (1) ord sitter ihop. T.ex försäkringsskador, personskador. Underlätta läsning, tack!

London dimma?
Nej!
Londondimma!

Basta!

Na nu ger jag mig ut i Kuala Lumpurs nattliv istf att babysitta er tva pratkvarnar! ;)
:krama

:lol visste väll att du inte skulle kunna hålla dej borta, alla blir beroende av detta ställe på vintern :rolleyes: :skrämd :ajjabajja inte äta mej jag smakar inte gott :va tror jag iallafall :rolleyes: :tuttar :va här har de vare lite sol och sen grått nu på efm men jag kan inte se nån london dimma :rolleyes: :tuttar
Verkar lättare att käka upp en kaka än att få den mörka vingen Y efter sig...:-S
Har iofs inga öppna sår och kort hår, men hål i strumpan e inte kul! B-)

Verkar lättare att käka upp en kaka än att få den mörka vingen Y efter sig...:-S
Har iofs inga öppna sår och kort hår, men hål i strumpan e inte kul! B-)

:D de kan du ju ha en poäng i :)
men du får se till å göra som askungen då...skaffa husdjur som kan laga allt när du är på jobbet :tungan

Fan!! Varför kan man aldrig få va mer än "bara" söt :huvet

:såjaponken :pussa

Hur svart kan det vara?

Swedie har skrivit foljande mening ovanfor "svara pa trad" just for att man INTE ska missa den inna man svarar! :D

Se, las och lar! ;)

SÄRSKRIVNINGSHJÄLP: Ord som uttalas som ett (1) ord sitter ihop. T.ex försäkringsskador, personskador. Underlätta läsning, tack!

London dimma?
Nej!
Londondimma!

Basta!

Na nu ger jag mig ut i Kuala Lumpurs nattliv istf att babysitta er tva pratkvarnar! ;)

:va :rolleyes: jag vet nå som heter Å Ä Ö också :tungan

Last edited:
Så man måste alltså va kärring för o pussa på mig:crash

:D va ju du som sa att de bara var kärringar som kom fram å pussa på dej, jag är inte nån kärring och har inte pussat på dej :)

:va :rolleyes: :lol och kom just på massa komiska saker med detta...

lovar att ge dej en :pannkyss nästa gång vi ses ;)

Oj nu blir jag rädd:gnissla :näsblod varför på detta vis?

:D va ju du som sa att de bara var kärringar som kom fram å pussa på dej, jag är inte nån kärring och har inte pussat på dej :)

:va :rolleyes: :lol och kom just på massa komiska saker med detta...

lovar att ge dej en :pannkyss nästa gång vi ses ;)

Hur svart kan det vara?

Se, las och lar! ;)

London dimma?
Nej!
Londondimma!

Basta!

:huvet men det var ju fasiken vad du ska vara kinkig!!! :fatta!

Nyheter
Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort