Skriv-vad-du-vill-tråden

Känner igen detta från.... just det, GH på O´Learys :D

Annars kan jag se det framför mig, vi kör var annat varv på söndag och fröken står vi sidan och gormar om hur jäla otränade och lata vi är :D

Ja jo det är ju provat att åka en liten sväng "över da'n bara"...:rolleyes:

Att vi är lata och otränade skulle nog kommenteras och hon har rätt, i det också. :lol

Da Fris skrev:
Känner igen detta från.... just det, GH på O´Learys

Annars kan jag se det framför mig, vi kör var annat varv på söndag och fröken står vi sidan och gormar om hur jäla otränade och lata vi är

Ja jo det är ju provat att åka en liten sväng "över da'n bara"...:rolleyes:

Att vi är lata och otränade skulle nog kommenteras och hon har rätt, i det också. :lol

Vilket gnäll, ni har iaf både hoj och utrustning, själv har jag... INGENTING!!! :mad:

Så, låt mig få stå bredvid och hata lite :huvet , att Frisen är lat är ingen hemlighet, men otränad är nog fel att säga om någon annan än spökskrället. :tungan

Försäkringsbolag är VÄLDIGT bra på att förhala saker. :huvet

Iofs ska jag väl inte gnälla, jag har ju en hoj till, men den går inte så bra att använda just nu. :rolleyes:

Jo, dom brukar vara det... Fan vet om jag skulle vilja ha tillbaka min hoj om den blev stulen. Tacka vet jag 1700 talet, då fanns det straff för tjuvar.:mad: :mad:

Vilket gnäll, ni har iaf både hoj och utrustning, själv har jag... INGENTING!!! :mad:

Så, låt mig få stå bredvid och hata lite :huvet , att Frisen är lat är ingen hemlighet, men otränad är nog fel att säga om någon annan än spökskrället. :tungan
Nej då Frisen har sagt att han är otränad han också... :rolleyes: :gnissla :huvet

:1pajas

Jo, dom brukar vara det... Fan vet om jag skulle vilja ha tillbaka min hoj om den blev stulen. Tacka vet jag 1700 talet, då fanns det straff för tjuvar.:mad: :mad:
Det är nog ingen större risk/chans att hon kommer tillbaka, det har gått snart 2 månader och polisen lade ner förundersökningen redan efter 2 veckor. :rolleyes:

Som sportbike skrev i min gästbok efter stölden: hellre borta än misshandlad. Min lilla bebbe... Husabitchen.

Nej då Frisen har sagt att han är otränad han också... :rolleyes: :gnissla :huvet
I så fall kan jag tala om att det finns olika grader av otränad och ni befinner er på HELT olika delar av den skalan! :mattias

:rofl snacka om att gnida in salt i såret
Jag tuggummit som fastnat i ditt hår
Jag är saltet som svider i ditt sår
Jag är hålet i din strumpa
Jag är den sista tandkrämsklicken du inte kan få ut ur tuben

Jag är...

Darkwing Yasha!

:fart

(observera att flickor ALLTID luktar hallontårta, inget annat! :fakta)

Jag är...

Darkwing Yasha!

Åfan....:rofl :rofl :rofl :rofl Tack för att du förgyller min morgon!:D

:1pajas

Ehhh, ja. Skulle vara väldigt förvånad om jag skulle dra min blekfeta kropp runt milspåret på 52 minuter som det är just nu :gnissla

Jag är...

Darkwing Yasha!

Nämen titta, du är ju visst uppe i bra tid. Blir ju inga problem att få ur dig ur lägenheten imorgon. Tänk så här - du kan få sparka på en åransch om det kämms bättre

Last edited:
Ehhh, ja. Skulle vara väldigt förvånad om jag skulle dra min blekfeta kropp runt milspåret på 52 minuter som det är just nu :gnissla
Jodå det kan du, du hinner säkert med att gå en stund också för att få ner pulsen till normala nivåer igen. :kryckor

Varfor 52?
Du tillhor ju inget faltforband. :blah
60 min ar val erat krav i "kravattdivisionen" ;)

I så fall kan jag tala om att det finns olika grader av otränad och ni befinner er på HELT olika delar av den skalan! :mattias

I vilken del av skalan ligger DU?

Last edited:
I vilken del av skalan ligger DU?
Nu gällde förvisso inte diskussionen min grad av otränad, men jag ligger nog lååååångt utanför skalan. :D

(om det inte gäller att köra hoj, för där verkar jag vara som en Duracellkanin, jag bara går och går och går och... :tuttar )

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT