Skriv-vad-du-vill-tråden

Chateau de Garage heter det :fakta

Vad skall man med koncentration och göra... behövs ju inte när man skall ratta med muffen, är ju så varmt och gosigt då ju. :tummenupp

Last edited:
Chateau de Garage heter det :fakta

Vad skall man med koncentration och göra... behövs ju inte när man skall ratta med muffen, är ju så varmt och gosigt då ju. :tummenupp

Men jag kan inte ha rattmuff, då kan jag liksom inte ippla med knapparna som sitter på ratte, muffen e över dem ........:mad:knapparna alltså...

Vetefan... greppet är helt klart försämrat och klart halare med muff på ratten.

Tvärtom broder!
Din superblankslitna ratt på din (i verkligheten) 82.000-milare (fast killarna i förorten ställt mätaren på 9.000 och lovade att den inte gått som taxi...) är mycket halare.
En luddig muff har friktionskoefficient 1. :D

Eller (hemska tanke...) tänkte DU på nån annan form av muff... *ljudet ur twilight zone*

Last edited:
Men jag kan inte ha rattmuff, då kan jag liksom inte ippla med knapparna som sitter på ratte, muffen e över dem ........:mad:knapparna alltså...
Hmm... :va Jag som trodde knappen skulle sitta längst upp på muffen?!? Eller i?!? :confused: Jag måste nog få mig en mufflektion... :gnissla

:rofl

Yasha: Izah pratar ju om rattknapparna. Inte blanda ihop knapparna nu, då blir det extra farligt.

Nej damnit, måste sluta tänka på ratt och muffknappar nu... dags att jobba lite så jag kan komma härifrån nångång idag. :)

Last edited:
Yasha: Izah pratar ju om rattknapparna. Inte blanda ihop knapparna nu, då blir det extra farligt.

Nej damnit, måste sluta tänka på ratt och muffknappar nu... dags att jobba lite så jag kan komma härifrån nångång idag. :)

För att nå både muffknappen och rattknapparna samtidigt krävs gott handlag och minst ett tvåhandsgrepp!
Har jag hört :rolleyes:

Izah: Någon sorts rattknappar pratade du om.

Dr.Bike: Då det hela tiden pratats om rattknappAR + muffknapp så krävs nog bannemig trehandstag... såvida man inte har händer som platsar i NBA.

Yasha: Har hört att engelsmän har bra handlag på muffkurs.

Tanter på grönbete. Vem fan släppte ut oss?!? :rofl

Flexikoppel på spisen nu igen?

Last edited:
:gertanternasinapillerdomglömdeimorse...

:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...