Skriv-vad-du-vill-tråden

Go´morron........:va .......undra om den här morronen ÄR god.......det är typ EN grad ute OCH regn.........:mad: ...............men det kan bara bli bättre då väl................................:)

:va De är bara en halv grad här Prillan så de borde bli lite varmare iallafall ;) Själv ska jag ner i sängen igen och sova nån timme till :tungan

:va För visst är de bättre att sova än att fundera på om man ska tacka ja till en annan lägenhet :rolleyes:

Go´morron........:va .......undra om den här morronen ÄR god.......det är typ EN grad ute OCH regn.........:mad: ...............men det kan bara bli bättre då väl................................:)

Det kan vara dimma oxå....... Hoppas jag hittar ut till bilen.... :leker blindbock med hela världen :gnissla

Den här morgonen är ingen bra morgon, klacken går av på mina stövlar när jag går till jobbet, har glömt vissa delar av mitt dagliga medicinintag hemma samt att armen värker utav bara f******n.

Den här morgonen är ingen bra morgon, klacken går av på mina stövlar när jag går till jobbet, har glömt vissa delar av mitt dagliga medicinintag hemma samt att armen värker utav bara f******n.
:pannkyss Hoppas dagen blir bättre. :krama

Morgon och en massa fel från början, är den allra värsta kombinationen. :mad:

Jefla skitdag, men skomakren fixar stöveln till 1100.

Alltid något, då slipper du ju halta på lunchen...:pannkyss

Hoppas armvärken ger med sig för din del. För min del är det diskbråck i ländryggen som spökar. Jag går som en j-a kratta även utan mina klackskor...:rolleyes:

Alltid något, då slipper du ju halta på lunchen...:pannkyss

Hoppas armvärken ger med sig för din del. För min del är det diskbråck i ländryggen som spökar. Jag går som en j-a kratta även utan mina klackskor...:rolleyes:

Armvärken fixas till med x antal alvedon.
Diskbråck? Har haft ett sådant i nacken - vill du ha numret till vräldens bästa naprapat?

Armvärken fixas till med x antal alvedon.
Diskbråck? Har haft ett sådant i nacken - vill du ha numret till vräldens bästa naprapat?

Jag kör på 1g Alvedon och dubbla Voltaren och jaa, jag tar gärna emot ett tips. Vilken del av vlärden håller han/hon till i...?

Jobbig morgon Izah...

Själv har jag haft en underbar morgon, jag vaknade inte förräns vid kl 6 imorse vilket är något av ett rekord numera. Det var "ljust" ute, mycket tack vare dimman, och jag insåg att jag bara har 7 arbetsdagar kvar på detta jobb. :)

Nej, nu är det i med lurarna och lyssna på massa skön musik (U2) medans jag river av dagens arbete.

vilken jäkla morgon...

Hade lika gärna kunnat sitta i ett räcke på motorvägen... Helt uta förvarning så lekte bilen isdans... Satan...
Men rutinerad som man är så fioxade man biffen genom att lugnt släppa gasen och inte rycka i ratten. :D
Läskigt när det går från plus til minus på några meter och asfalten är täckt med blankis...

Några hundra meter längre fram hade bilr frontalkrockat osv...
Skönt att man tog sig till jobbet helskinnad. :D

Kan man köra med rattmuff innan november utan att äventyra trafiksäkerheten?

Muff kan lämpa sig att köra med alla årstider, dock i olika beklädnader har jag hört...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman