Skitsnacks-tråden 2015

Jag fiskade upp en kompis på gymmet som hjälper mig med övnkngskörning. Ren slump att jag kom på honom.,,:)

Mitt erbjudande gäller även dig turbolasse, dock om du läser mitt inlägg längre upp så är jag en upptagen jävel :huvet Kristi himmelsfärdsdagen skulle jag nog kunna komma ut :P Men har du uppkörning i början av Maj fårnvi ju hoppas att du redan har lappen då.

Fan nu är jag nervös över min hoj! Måste ha tag på en klämring till packboxarna NUUUU! Verkstan beställde för en vecka sedan men har inte fått någon, slut på centrallager kanske :confused:

Fick igår reda på att ringarna skickades först i Fredags!!! Så idag borde de kommit men mekanikern har vart ledig idag :huvet Men han skulle kanske in och sätta ihop de ikväll om de kommit. Fan va det suger att vara ute i sista stund! Nu ska det bara borras hål I tankkåpan?, limma på tankgreppen, tvätta hojen och all sån där skit. Provköra skiten och be till gudarna att allt lirar!

Va ute o körde ett par timmar igår( har ju snart uppkörning )...Frös så jag skakade det sista. Då jag är av den okänsliga typen så tycker jag det är underbart ändå. Har tack och lov hittat en handledare som är ungefär lika okänslig :)

Nee nu skall jag åka och hämta mitt framdäck :) Kanske skruva dit lite skit så den går att bes? ;)

Jag och några har pratat om att man kanske skulle få till en gruppkörning 1-2 gånger i månaden. Där alla är välkomna och alla väljer sitt tempo och att man har några samlingspunkter så ingen blir lämnad. Tanken nu är Mellerud som samlingsplats kl ? sen kör man 166 mot Rostock och svänger av mot crossbanan i Dalskog. Sen följer man vägen utefter Dalslands kanal till Dals-Långed sen vägen mot Håverud över brudfjället. Grundtanken är väl att man spikar något datum varje månad där så många som möjligt kan mötas upp och köra någon sträcka. synpunkter, idéer??

Jag och några har pratat om att man kanske skulle få till en gruppkörning 1-2 gånger i månaden. Där alla är välkomna och alla väljer sitt tempo och att man har några samlingspunkter så ingen blir lämnad. Tanken nu är Mellerud som samlingsplats kl ? sen kör man 166 mot Rostock och svänger av mot crossbanan i Dalskog. Sen följer man vägen utefter Dalslands kanal till Dals-Långed sen vägen mot Håverud över brudfjället. Grundtanken är väl att man spikar något datum varje månad där så många som möjligt kan mötas upp och köra någon sträcka. synpunkter, idéer??

Det låter som en bra ide, är en väldigt fin tur brukar cykla dit upp å köra den med svetthojen.

Sen kan man ju kombinera med andra aktiviteter typ vandra lite i tresticklan, fiska, grilla, hyra kanoter osv så man får lite mer umgänge kanske.

Jag tänker inte vandra med skinnställ ;) men till semester drar jag gärna ihop ett gäng och drar bort en helg och gör något:tummenupp
Det låter som en bra ide, är en väldigt fin tur brukar cykla dit upp å köra den med svetthojen.

Sen kan man ju kombinera med andra aktiviteter typ vandra lite i tresticklan, fiska, grilla, hyra kanoter osv så man får lite mer umgänge kanske.

Hade känts "roligare" med brålanda som start istället! Blir så jävla lång transportsträcka till Mellerud ;) Typ 45an fullpatte 15min..

Tänkte mest att folket ifrån Mellerud skulle slippa åka till Brålanda, och sen tillbaka. Men vi säger Brålanda då så kör vi lilla vägen till Dals Rostock.

Om det är bra väder till helgen tycker jag vi kan försöka med en körning.

Hade känts "roligare" med brålanda som start istället! Blir så jävla lång transportsträcka till Mellerud ;) Typ 45an fullpatte 15min..

Framhjulet släppte i snabbvänstern precis efter bron innan kvarnenkurvan. Orsak... nytt däck, lite för snäv kurvtagning och tokinställd fjädring som jag tyvärr ej kollat innan... Komp och retur fullt inskruvat fram och kompen bak helt utskruvad :dummer

Det var i Fredags det och imorgon kör vi igen!

Bifogat

• 20150501_142239.jpg
    20150501_142239.jpg
    1.8 MB · Visningar: 42
:fyllisar
Tänkte mest att folket ifrån Mellerud skulle slippa åka till Brålanda, och sen tillbaka. Men vi säger Brålanda då så kör vi lilla vägen till Dals Rostock.

Om det är bra väder till helgen tycker jag vi kan försöka med en körning.

Absolut. Men de flesta I Trestad bor väl i Trollhättan/Vänersborg? Då känns brålanda som halvvägs? Så tänkte jag:)

Framhjulet släppte i snabbvänstern precis efter bron innan kvarnenkurvan. Orsak... nytt däck, lite för snäv kurvtagning och tokinställd fjädring som jag tyvärr ej kollat innan... Komp och retur fullt inskruvat fram och kompen bak helt utskruvad :dummer

Det var i Fredags det och imorgon kör vi igen!

Nu igen? Den banan gillar verkligen inte dig.. Härligt ställe att krascha på, hjärnspöken....
Hur går det med dig?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...