pippirull
Ny medlem
Jag fiskade upp en kompis på gymmet som hjälper mig med övnkngskörning. Ren slump att jag kom på honom.,,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Nej verkligen inte, jag ska ta A2 dessutom, så ingen av mina vänner med hoj får övningsköra med mig heller.. Kör KTM 660
Kanske kanske kan hjälpa dig lite om du är snäll. Vet inte hur ekonomin är i sommar bara..
Kristi himmelsfärdsdagen skulle jag nog kunna komma ut
Men han skulle kanske in och sätta ihop de ikväll om de kommit. Fan va det suger att vara ute i sista stund! Nu ska det bara borras hål I tankkåpan?, limma på tankgreppen, tvätta hojen och all sån där skit. Provköra skiten och be till gudarna att allt lirar!Jag och några har pratat om att man kanske skulle få till en gruppkörning 1-2 gånger i månaden. Där alla är välkomna och alla väljer sitt tempo och att man har några samlingspunkter så ingen blir lämnad. Tanken nu är Mellerud som samlingsplats kl ? sen kör man 166 mot Rostock och svänger av mot crossbanan i Dalskog. Sen följer man vägen utefter Dalslands kanal till Dals-Långed sen vägen mot Håverud över brudfjället. Grundtanken är väl att man spikar något datum varje månad där så många som möjligt kan mötas upp och köra någon sträcka. synpunkter, idéer??
Det låter som en bra ide, är en väldigt fin tur brukar cykla dit upp å köra den med svetthojen.
Sen kan man ju kombinera med andra aktiviteter typ vandra lite i tresticklan, fiska, grilla, hyra kanoter osv så man får lite mer umgänge kanske.
Jag tänker inte vandra med skinnställmen till semester drar jag gärna ihop ett gäng och drar bort en helg och gör något
![]()
Hade känts "roligare" med brålanda som start istället! Blir så jävla lång transportsträcka till MellerudTyp 45an fullpatte 15min..

Tänkte mest att folket ifrån Mellerud skulle slippa åka till Brålanda, och sen tillbaka. Men vi säger Brålanda då så kör vi lilla vägen till Dals Rostock.
Om det är bra väder till helgen tycker jag vi kan försöka med en körning.
Framhjulet släppte i snabbvänstern precis efter bron innan kvarnenkurvan. Orsak... nytt däck, lite för snäv kurvtagning och tokinställd fjädring som jag tyvärr ej kollat innan... Komp och retur fullt inskruvat fram och kompen bak helt utskruvad
Det var i Fredags det och imorgon kör vi igen!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |