SkitSnack och Skvaller

Grymt lugn och go tur igår :tummenupp
Nästa gång blir det dock utan skjuts så att jag oxo får gasa lite :)
 
Kan vi inte FIKA och prata lite skit!?

(OBS Det var ett skämt/skitpratet i sig skälv) :D
Inte faan kör man hoj för att fika o posera :kocko
Den lilla tid man har över för hojen ska man väll inte söla bort på ett fik :7peta
 
Last edited:
akora skrev:
En dag kvar att jobba sedan är jag ledig 3 dagar :)

När ska vi äta pizza?
Började jobba igen idag...! Men det e bara sex dagar, sen är det två veckors semester igen! :)
 
Det var en kul tur igår grabbar. Blev lite film, tyvärr inte mycket bra denna gången heller... Så om någon vet med sig att de vill ställa upp och filma så kan jag gärna ha en lite snabbkurs med denna/dessa personer så att vi får lite mer användbart material nästa gång. Detta är andra gången som resultatet är sisådär illa... Fast det var mer användbart denna gången än förra...
 
Firefly skrev:
Det var en kul tur igår grabbar. Blev lite film, tyvärr inte mycket bra denna gången heller... Så om någon vet med sig att de vill ställa upp och filma så kan jag gärna ha en lite snabbkurs med denna/dessa personer så att vi får lite mer användbart material nästa gång. Detta är andra gången som resultatet är sisådär illa... Fast det var mer användbart denna gången än förra...

Var det ingen som fastnade på filmen..? Finns den att tanka hem eller?
 
IxIL skrev:
Var det ingen som fastnade på filmen..? Finns den att tanka hem eller?
Jag har gjort klart en kortversion av den idag. Ska försöka tanka upp den under kvällen... Ska göra en längre senare...
 
Firefly skrev:
Jag har gjort klart en kortversion av den idag. Ska försöka tanka upp den under kvällen... Ska göra en längre senare...


blev det nån filmsnutt eller?
/erik
 
Nu börjar Nollningen kännas av;
Köpt in över 90 kolli med alkoholdryck, börjat bo i overallen, känna konstant bakfylla, hånglat upp en nolla, festat hela natten inkl större delen av morgonen... så nu är det bara att sömnlös gå på föreläsning :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top