blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag kan iinte åka tiil dig.. lite uddevalla snackFirefly skrev:Säkert nån sorts slang från "gnällbältet"....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag kan iinte åka tiil dig.. lite uddevalla snackFirefly skrev:Säkert nån sorts slang från "gnällbältet"....![]()
Touché...blom skrev:jag kan iinte åka tiil dig.. lite uddevalla snack![]()

Ja, det var trevligt.akora skrev:Grymt lugn och go tur igår
Nästa gång blir det dock utan skjuts så att jag oxo får gasa lite![]()
Kommer hem i morgon.Firefly skrev:Ja, det var trevligt.
Hur länge har du kvar flickan här nere då?
"snalla" är ett annat ord för Snacka, påfunnet av NoicETompalino skrev:Vad är "snalla" för något?![]()


Började jobba igen idag...! Men det e bara sex dagar, sen är det två veckors semester igen!akora skrev:En dag kvar att jobba sedan är jag ledig 3 dagar
När ska vi äta pizza?
Ring eller messa nästa gång, vi crusa runt bra mycket föruttyson skrev:nån som e sugen på en liten bus-tur? typ nu?
/erik
Firefly skrev:Det var en kul tur igår grabbar. Blev lite film, tyvärr inte mycket bra denna gången heller... Så om någon vet med sig att de vill ställa upp och filma så kan jag gärna ha en lite snabbkurs med denna/dessa personer så att vi får lite mer användbart material nästa gång. Detta är andra gången som resultatet är sisådär illa... Fast det var mer användbart denna gången än förra...
Jag har gjort klart en kortversion av den idag. Ska försöka tanka upp den under kvällen... Ska göra en längre senare...IxIL skrev:Var det ingen som fastnade på filmen..? Finns den att tanka hem eller?
Firefly skrev:Jag har gjort klart en kortversion av den idag. Ska försöka tanka upp den under kvällen... Ska göra en längre senare...
akora skrev:hånglat upp en nolla
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |