SkitSnack och Skvaller

akora skrev:
Nu börjar Nollningen kännas av;
Köpt in över 90 kolli med alkoholdryck, börjat bo i overallen, känna konstant bakfylla, hånglat upp en nolla, festat hela natten inkl större delen av morgonen... så nu är det bara att sömnlös gå på föreläsning :tummenupp
Någon mer än jag som funderar på att ta upp studierna? :tomten

Jag läste polisrapporterna från helgen idag.
Strax innan 19 på söndagen får polisen in ett larm om en motorcykel som gör omkörningar i Mycket hög hastighet på motorvägen utanför Ljungskile, men motorcykeln hittades aldrig (Dööhh, really? :rolleyes: )
Så träd fram, vem var det. :va

Firefly skrev:
Strax innan 19 på söndagen får polisen in ett larm om en motorcykel som gör omkörningar i Mycket hög hastighet på motorvägen utanför Ljungskile, men motorcykeln hittades aldrig (Dööhh, really? :rolleyes: )

Dåligt med motorvägsåkare här, iallafall om man åker runt Ljungskile.... :tummenupp

RwE skrev:
Dåligt med motorvägsåkare här, iallafall om man åker runt Ljungskile.... :tummenupp

Nej då, det finns allt några. Jörgen åkte ju där med sin Firestorm, fast det var lite mindre än två timmar innan utsatt tid, så det var inte han... Det var kanske nån norrman som hade bråttom hem.... :D

Firefly skrev:

Det var inte jag i alla fall.
...gåsrajder kanske?

Firefly skrev:
Nej då, det finns allt några. Jörgen åkte ju där med sin Firestorm, fast det var lite mindre än två timmar innan utsatt tid, så det var inte han... Det var kanske nån norrman som hade bråttom hem.... :D
Och dessutom finns det väl ingen bilist i världen som skulle klaga på mina exemplariska omkörningar...? :notme

Last edited:
ÄNTLIGEN är nollningen slut!!
Ikväll efter jobbet blir det köra hoj av =)
Någon som vill med så hör av er, börjar köra vid halv 5. (slutar 4)
073-8386824

akora skrev:
ÄNTLIGEN är nollningen slut!!
Ikväll efter jobbet blir det köra hoj av =)
Någon som vill med så hör av er, börjar köra vid halv 5. (slutar 4)
073-8386824
Om du börjar köra halv fem och slutar köra fyra, då blir det minus trettio minuter... Snacka om att köra liiiiite.... Ha ha :hihi

Firefly skrev:
Om du börjar köra halv fem och slutar köra fyra, då blir det minus trettio minuter... Snacka om att köra liiiiite.... Ha ha :hihi
Tog en riktigt skön tur, körde bara, svängde här, svängde där, hamna nästan nere i göteborg, riktigt go tur på 3 timmar.

Firefly skrev:
Äh, du kan ju inte köra den på vintern ändå :tungan

Nej då, det är trist att behöva sälja något man gillar.
Jag kanske gör samma sak i vinter...
Vafan... Ska alla sälja eller va e de frågan om?? :kocko

Verkar inte bli någon försäljning för min del häller, ingen har hört av sig ännu

RwE skrev:
Nej här säljs inget, kanske bygga om lite bak i vinter det är allt!! :yoparty
Det är rätta takter. Själv har jag små funderingar på att skaffa en sadel till... En sån här med isdäck kanske..? Ett monster

Nån mer som har liknande intresse kanske? Hade varit kul om man var ett par stycken. Har alltid velat ha ett sant monster i garaget som skrämmer en rejält när man försöker tygla det.

IxIL skrev:
Det är rätta takter. Själv har jag små funderingar på att skaffa en sadel till... En sån här med isdäck kanske..? Ett monster

Nån mer som har liknande intresse kanske? Hade varit kul om man var ett par stycken. Har alltid velat ha ett sant monster i garaget som skrämmer en rejält när man försöker tygla det.

aha.. jag hade med lite sugna tankar på att försöka köra året runt, jag skulle gjort det med första cykeln... roligt att leka på vintern med!!! :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman