"Skitsnack & Fiskarhistorier"

crash test doll skrev:
Kan tänka mig att du skulle vilja bita i både Elena och Elaine..!? :D

Kolla in www.localgirls.se så får ni se en av dem.. och ett ex... och en polare...! Det finns många dolda talanger i stan.

Andreas: Om du ber snällt kan du ju alltid få deras mobilnummer...! :arsele :rofl


Jag har varit ihop med Maria Johansson! :hihi




När jag gick i femman.....
 
Firefly skrev:
Grattis eller nåt? :rolleyes:
Kände henne inte i femman, men nu är hon trevlig i alla fall...

Femman?? Trevlig??
Ska det va trevligt får man sticka in nåt i nian, eller i Nr.två kanske
men även där sjuan kommer ut när hon slår en kan va bra. :hihi :hihi
 
crash test doll skrev:
I så fall ber jag om ursäkt. Har uppenbarligen fått fel uppfattning.

Farlig = kan komma ihåg en del goa utskällningar

Bränd = En fin tjej som är tillsammans med en kille som envisas med att vara otrogen

därav :kocko

Har man inte fått en utskällning eller två från sin tjej är det farligare tecken säger mina erfarenheter. Hurvida hon är bränd eller inte för att hon tar tbx "duvetvem" vid varje snedsteg skall varken jag du eller nån annan döma henne för " det kan vi låta utråkade personer som inte har mycket egel liv debatera om :) ".. Har själv tagit tbx en tjej efter ett snedsteg och det var inte pga att jag är bränd utan det var för att jag har för stort hjärta och det är jag glad över för det skänker mer glädje på det sättet... MVH///Ekman
 
Värst va alla va på mig då... *pick on someone in yor own size...* :7peta

Ska börja hänga på sporthoj.se istället..... :yoparty
 
_Ekman_ skrev:
Har man inte fått en utskällning eller två från sin tjej är det farligare tecken säger mina erfarenheter. Hurvida hon är bränd eller inte för att hon tar tbx "duvetvem" vid varje snedsteg skall varken jag du eller nån annan döma henne för " det kan vi låta utråkade personer som inte har mycket egel liv debatera om :) ".. Har själv tagit tbx en tjej efter ett snedsteg och det var inte pga att jag är bränd utan det var för att jag har för stort hjärta och det är jag glad över för det skänker mer glädje på det sättet... MVH///Ekman
Här har vi killen som kan sin retorik. Går det bra med en skriftlig ursäkt :Bugar eller måste man komma över personligen? :va
 
crash test doll skrev:
Här har vi killen som kan sin retorik. Går det bra med en skriftlig ursäkt :Bugar eller måste man komma över personligen? :va

Tackar.. Det är allt lugnt... såhär före juletider kan man inte vara arg på folk eller hysa agg.. God jul på er :tomten .. föresten vem vann tävlingen idag om nån var där?
//Ekman
 
_Ekman_ skrev:
Tackar.. Det är allt lugnt... såhär före juletider kan man inte vara arg på folk eller hysa agg.. God jul på er :tomten .. föresten vem vann tävlingen idag om nån var där?
//Ekman
Viktoria vann! (september)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top