"Skitsnack & Fiskarhistorier"

Poffer skrev:
Klart jag har :tummenupp Är ni i herrsta någon gång så är det bara att ta svängen förbi mig och testa :)

Firefly: Jodå, det är nog inte helt omöjligt (räknar med att få prova din/era riktiga hojar någon dag då! :D :tummenupp )
Det är lugnt.

Wolfskin skrev:
Nej, men jag kan ställa mig på din sida.
16-18 e snyggast!!!!!!!!!!
:tuttar :banana :tuttar
Kan tänka mig att du skulle vilja bita i både Elena och Elaine..!? :D

Kolla in www.localgirls.se så får ni se en av dem.. och ett ex... och en polare...! Det finns många dolda talanger i stan.

Andreas: Om du ber snällt kan du ju alltid få deras mobilnummer...! :arsele :rofl

crash test doll skrev:
Kan tänka mig att du skulle vilja bita i både Elena och Elaine..!? :D

Kolla in www.localgirls.se så får ni se en av dem.. och ett ex... och en polare...! Det finns många dolda talanger i stan.

Andreas: Om du ber snällt kan du ju alltid få deras mobilnummer...! :arsele :rofl
Hmm, länken funka inte.
Nån som e sugen på en fika imorgon???

Äh, vi vet väl alla hur Roland blir när han är i närheten av tjejer...

Eller om ni inte vet det så kan jag visa en bild som demonstrerar detta "tillstånd" Roland hamnar i när han befinner sig i tjejers närvaro...

Bifogat

• rolle.jpg
    rolle.jpg
    62.8 KB · Visningar: 83
Last edited:
Firefly skrev:
Eller om ni inte vet det så kan jag visa en bild som demonstrerar detta "tillstånd" Roland hamnar i när han befinner sig i tjejers närvaro...

Hon var ju ingen teenager, men han blir alltså sån i lite mognare damers närvaro också? Iofs, vem hade inte blivit det, en riktig milf det där juh!

Last edited:
Firefly skrev:
Han blir väl som oss alla andra, Röda i ansiktet, börjar fnissa å vet inte vad man ska säga...
Eller det kanske bara e jag :rolleyes:

jaha, då var man i fjugesta igen då. ingen som vill att jag ska köpa med någon suveni? ett vykort som de kan skicka till jul eller nått? en penna med trycket "Lekebergs kommun"? (kan jag nog till och med sno gratis :tummenupp)

akora skrev:
jaha, då var man i fjugesta igen då. ingen som vill att jag ska köpa med någon suveni? ett vykort som de kan skicka till jul eller nått? en penna med trycket "Lekebergs kommun"? (kan jag nog till och med sno gratis :tummenupp)
vart ligger fjugesta? (Diggar du min julavatar?)

Är det någon som vet om Sanntur lever ännu? Han har inte synts till här på ett tag... Eller så hänger han bara på teknikforumet :rolleyes:

jag e allt här och läser av er, har väl inte så mycket att tillägga.. Tyvärr e jag väl ingen fågel, inte ens per dator..

Back