Firefly
Sporthojsnörd
Det är lugnt.Poffer skrev:Klart jag harÄr ni i herrsta någon gång så är det bara att ta svängen förbi mig och testa
![]()
Firefly: Jodå, det är nog inte helt omöjligt (räknar med att få prova din/era riktiga hojar någon dag då!![]()
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är lugnt.Poffer skrev:Klart jag harÄr ni i herrsta någon gång så är det bara att ta svängen förbi mig och testa
![]()
Firefly: Jodå, det är nog inte helt omöjligt (räknar med att få prova din/era riktiga hojar någon dag då!![]()
)
Nej, men jag kan ställa mig på din sida.crash test doll skrev:Nån som e sugen på att kasta skit? Andreas kanske?![]()

crash test doll skrev:Nån som e sugen på att kasta skit? Andreas kanske?![]()
Kan tänka mig att du skulle vilja bita i både Elena och Elaine..!?Wolfskin skrev:Nej, men jag kan ställa mig på din sida.
16-18 e snyggast!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()

Hmm, länken funka inte.crash test doll skrev:Kan tänka mig att du skulle vilja bita i både Elena och Elaine..!?![]()
Kolla in www.localgirls.se så får ni se en av dem.. och ett ex... och en polare...! Det finns många dolda talanger i stan.
Andreas: Om du ber snällt kan du ju alltid få deras mobilnummer...!![]()
![]()
Firefly skrev:Äh, vi vet väl alla hur Roland blir när han är i närheten av tjejer...
Eller om ni inte vet det så kan jag visa en bild som demonstrerar detta "tillstånd" Roland hamnar i när han befinner sig i tjejers närvaro...
Han blir väl som oss alla andra, Röda i ansiktet, börjar fnissa å vet inte vad man ska säga...Firefly skrev:Äh, vi vet väl alla hur Roland blir när han är i närheten av tjejer...
Eller om ni inte vet det så kan jag visa en bild som demonstrerar detta "tillstånd" Roland hamnar i när han befinner sig i tjejers närvaro...
vart ligger fjugesta? (Diggar du min julavatar?)akora skrev:jaha, då var man i fjugesta igen då. ingen som vill att jag ska köpa med någon suveni? ett vykort som de kan skicka till jul eller nått? en penna med trycket "Lekebergs kommun"? (kan jag nog till och med sno gratis)
Han LEVER!!!!! Jippisanntur skrev:jag e allt här och läser av er, har väl inte så mycket att tillägga.. Tyvärr e jag väl ingen fågel, inte ens per dator..

Du med ser jag, har inte sett dig här sen i somras...knippe skrev:Han LEVER!!!!! Jippi![]()
Vad menar du med looneytoons??Firefly skrev:vart ligger

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |