Sketsnack/Allmänt tjöt

Hade mer ofrivillig wheelie träning när ja blåste ur hojen upp till de röda området på de två första växlarna, var ett mindre gupp i vägen och hoppla så var man uppe på bakhjulet ett 10-tal meter, ingen balanspunkt men uppe var de. :hihi

Följt av lite ruskande i styret när man väl kom ner i backen igen, får ta och köra lite mer kontrollerat på de på vägen hem sen. :tungan

jag sänkte Rettan i styrkornas ett tag för att få den lite mer snabb svängd och detta skapade wobbel efter wheelisarna.
så testa att höja om den nu är lägre än standard.

Kan vara som Kman nämnde att styrdämparen inte är helt ok med, gafflarna är så långt upp på strykronan dom kan komma så där är nog inte grejen.

Vilket guldväder de är idag jämför med hur de ska bli i morgon. :hihi
Sugen på att ta en runda, men vet inte riktigt när, kanske får blir en afton runda, efter gymmet. Sen ser de inte ut att vara hojväder på ett par dagar. :gnissla

Vilket guldväder de är idag jämför med hur de ska bli i morgon. :hihi
Sugen på att ta en runda, men vet inte riktigt när, kanske får blir en afton runda, efter gymmet. Sen ser de inte ut att vara hojväder på ett par dagar. :gnissla

Såklart det ser kasst ut.. kallas bakfylla räjvään!! :D

Va ute o körde en sväng ikväll o öva lite weeeelies...riktigt gött väder, men nu får man nog vänta me hojåkning till på söndag :fyllisar

Glad midsommar på er galningar. :tummenupp

Då får man ta i ändå från tårna om man ska ha bakfylla i flera dagar, men farbror kanske börjar bli gammal ? :hihi :tungan

Farbror..? Fick för mig att du slog mig på fingrarna där men så kanske inte är fallet? Då förstår man ju att utseendet verkligen luras...:tungan

Kanske slå dig på fingrarna med ålder, men de är väl allt i så fall... :krama

Last edited:
Mötte en blå/vit gixxer igår vid jordbron. Polisen stoppade honom/henne. Såg att det inte satt någon skylt på hojen. Kan ha vart en 03-04a

Clipon fortfarande, crosstyre är inte min melodi. Visst, men behöver justera framhjul/gaffeln. Fick sej en smäll sist på Anderstorp.
Har du någon bild på fronten?

Bortrest över midsommar, nu bara regn i prognosen, ska till Dalarna på begravning, sen till Stockholm.
Ställde av Gixxern idag :(

Ställde av Gixxern igår med då de bara var regn på fronten. Går iofs att ordna ganska snabbt om vädret skulle ändra.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT