Sketsnack/Allmänt tjöt

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Förvisso, men de är inte bilder/filmer så passar bra här... :krama

Men med dessa jänkejärn så tar ja dem med om så dom har 4 istället för två hjul. :hihi
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
En camaro 69a skulle jag kunna leva med. Eller charger lackad som general lee hade passat mig som fisken i vattnet :tummenupp Synd att man sov bort halva dagen
 

Dragonheart

Snöhatare
Gick med
1 Feb 2010
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki Bandit 600 N pimpad
Jaha,

ska åka 4hjulig nu :huvet

nå inte längre fram till sparken :gråta

Bild4.jpg

ska i fortsättning vara gubben vid staket som skälla på de där gasande id........ :7peta

Har en trevlig sommar allesammans :Bugar
 

Dragonheart

Snöhatare
Gick med
1 Feb 2010
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki Bandit 600 N pimpad
det kallas köksknivsyndrom :rolleyes:

alla fingrar är kvar, ville bara sätter en ny symbol till gillaknappen på FB :tummenupp

så när kött och ledbandet är fixat ska vi ses på det svarta igen :banana

hoppas jag :näsblod
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Fy fan, de där är surt... Men som man säger, shit happens. Får du gå med de där länge nu då ?
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Då var de dags igen för att utmana er själva. East To West 2013 går av stapeln 23/8, som tidigare är de sträckan Hka Oset -> Jkpg Piren (med delsträck stopp på Sanna badet samt Vätterstraden Vollyboll planerna.)

Var inga från SH som var sugna förra året, frågan är om de år några detta året ? :hihi

wpid-IMG_20130702_075009.jpg
 

Dragonheart

Snöhatare
Gick med
1 Feb 2010
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki Bandit 600 N pimpad
Då var de dags igen för att utmana er själva. East To West 2013 går av stapeln 23/8, som tidigare är de sträckan Hka Oset -> Jkpg Piren (med delsträck stopp på Sanna badet samt Vätterstraden Vollyboll planerna.)

Var inga från SH som var sugna förra året, frågan är om de år några detta året ? :hihi

View attachment 387882

:mad:

just den veckan är jag i U-landet :huvet
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Då var de dags igen för att utmana er själva. East To West 2013 går av stapeln 23/8, som tidigare är de sträckan Hka Oset -> Jkpg Piren (med delsträck stopp på Sanna badet samt Vätterstraden Vollyboll planerna.)

Var inga från SH som var sugna förra året, frågan är om de år några detta året ? :hihi

View attachment 387882

Ska genast kolla om KTM har nått i powerparts avdelningen för såna utsvävningar! :yoparty
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Med tanke på din iver att sponsra KTM Powerparts rent ekonomiskt så kan dom nog skaka fram en gummibåt till dig med KTM färg och stripening. :hihi
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Vem?
Vet att en hoj brukar dra som fan i stan på 50 vägar, kör som en riktig idiot. Tror det är en utländsk kille från typ huskvarna/öxnehaga som kör. Han brukar för övrigt köra utan hjälm och plåtar.
Kan det vart han?
Ser ut som den hojen han brukar köra på..
http://www.jnytt.se/man-svart-skadad-i-mc-olycka

Har fått bekräftat att det inte var Biddarn iaf, första jag tänkte på när jag såg en röd/vit/svart R1/R6? på andra bilden.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Någon som vet om det finns en tennisplan tillgänglig för allmänheten någonstans i Jönköping?

Hade varit najs att lira utomhus och slippa betala 200 i timmen
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Någon som vet om det finns en tennisplan tillgänglig för allmänheten någonstans i Jönköping?

Hade varit najs att lira utomhus och slippa betala 200 i timmen

Hörrö.. Jag har rack men suger hårt på tennis.. dock har vi utomhusbanor i Vaggeryd till bra pris.. dock inte gratis :/
Men hör av dig om du inte har någon att spela med, kan ju alltid testa o se om mina knä håller :)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Någon som vet om det finns en tennisplan tillgänglig för allmänheten någonstans i Jönköping?

Hade varit najs att lira utomhus och slippa betala 200 i timmen

Vad ja vet så finns de i Taberg 6st utomhusbanor som sköts i regi av Taberdalens TK, ingen aning om vad de kostar där. Bankeryd har 2 eller 3 st utomhus koster 100:-/tim för icke medlemmar.

Sen finns de två banor på Månsdarps IF men vet inte om eller vad de kan kosta. De är dom ja känner till, sen tror ja (inte säker) de kan finnas några banor uppe vid sanda Gymnasiet som går att anv utan kostnad. Vet dock inte om nätet finns på plats även när skolan är stängd för sommaren.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top