Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såg att någon på en helsvart fireblade -94/96 blivit stoppad av en svart v70 i göteborgsbacken när jag var påväg hem idag. Surt om man skulle förlora kortet på premiärturen! Ta´t lugnt
PAIR-systemet ska bort (avgasrening. Friskluft i utblåset som eldar oförbränt bränsle) Det är redan pluggat för att inte störa Bazzazens lambdasond så det är bara onödig vikt men jag måste sätta ett motstånd i kontakten för att lura ECU'n att solenoiden sitter kvar så jag inte får felkoder.Vad blir det?
/Nyfiken
Super vet jag väl inte, men ett försök iaf. Att plocka av backspeglarna och fälla upp skjutspinnarna är väl inte så märkvärdigt.Hojen har ju gjort 287 ärliga på varvstoppet nerdrevad så det borde inte vara omöjligt med dessa små åtgärder. Hoppas att mobil-GPS'en funkar i 300. Måste klura lite på GoPro-placering... På hakan borde funka. Vill ju få med mätarna/styret men inte sitta i vinden.
Vore roligt att programmera om ECU'n och ta bort fåniga 299-spärren i displayen. Googla........... går inteIngen tycks ha hackat själva hastighetsmätaren.
Vilken är 'halast': kutsen eller skjutssadeln?
View attachment 383232
Du menar inte Adam Savage va?
Det mest strömlinjeformade är en droppe. Därför ser cutsen ut som den gör på Hayabusa och SRAD-hojarna. Högre bak måste inte vara sämre för att få till droppform bakom föraren. Även skjutssadeln slutar i en spets.
Tveksamt om jag kömmer märka nån skillnad iofLite lättare att komma bakåt och ner på tanken med kutsen kanske...
![]()
![]()
Blev ett par fina mil idag, trots nåns okapacitet till att skruva fast en tankEtt kopplingshandtag är ju inget..
![]()
Du menar inte Adam Savage va?![]()
Sicket gäng med fina hojar! Förvarna nästa gång, vemvet jag kanske gräver fram mitt gamla skinnställ![]()
Du är en jävla okapacitet!Blev ett par fina mil idag, trots nåns okapacitet till att skruva fast en tankEtt kopplingshandtag är ju inget..
![]()
Jag har också sett 300+ på mätaren på Haybusa turbo för ca 10 år sen. Med skjuts!Strömlinje formad bak behövs inte med 442 bakhjulhästar = 350,6kmh mätt med vbox tyvärr var inte rakan längre![]()
Kåtte=100+ hk jättevibrator. Klart att skit lossnarBlev ett par fina mil idag, trots nåns okapacitet till att skruva fast en tankEtt kopplingshandtag är ju inget..
![]()
Jag har också sett 300+ på mätaren på Haybusa turbo för ca 10 år sen. Med skjuts!
Nu är tanken att klara ärliga 300 km/h med 280 hk mindre än så![]()
Klarar du det med K9'an?
Kåtte=100+ hk jättevibrator. Klart att skit lossnar
Übergixxern lever![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |