Sketsnack/Allmänt tjöt

Vet inte hur bra vädret är idag för en tur... :hihi Men hey såg en Blå R1:a ute på Ljungarums industriområde när ja åkte till jobbet, så han var nog MC sugen med tanke på spöregnet.

12mil lite drygt idag på nya R1an sjukt go gång i den och den är verkligen högljud =)

Nu har man ju precis konvererat till blå/vitt, men gammal Yamaha-räv som man är så kan man ju inte annat än gilla ljudet och gången i nya R1:orna, speciellt sedan de började med cross-plane / ojämn tändningsordning.

Ja jag vet ju vad Dennis tyckte när han bytte sin k2a mot en R1a men innan han gjorde det va han ju helnöjd med gixxern faktiskt ! "inget dryg"

Provkörning i eftermiddag då !
Tveksamt. Tänkte göra ett par moddar till innan jag sätter ihop allt men bitarna har inte kommit än :)

Skulle passa dig fint på gixern K-man!! :D
Vad farao är det där för nåt? Trodde det var ett fult sf-lyse först :D
Det är du som kör svart nakenhoj, inte jag :7peta Kör med den krukan på kortegen och skräm alla barnen! :D

Last edited:
Såg att någon på en helsvart fireblade -94/96 blivit stoppad av en svart v70 i göteborgsbacken när jag var påväg hem idag. Surt om man skulle förlora kortet på premiärturen! Ta´t lugnt

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon