Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nicks skrev:den svenska avundsjukan :kocko
Hämnas![]()

sEiKo skrev:Kej dåMy place or your place?
I ett avsnitt av Pimp My Ride så använde de lite spets som schablon när de skulle lägga på ett mönster med guldglitter. Det kanske vore något?Speedsoda skrev:Right. Nu ser du till att köpa lite lila och rosa lackfärg, och så sprayar du för glatta livet! Gärna med glitter och hjärt-motiv.

Speedsoda skrev:Right. Nu ser du till att köpa lite lila och rosa lackfärg, och så sprayar du för glatta livet! Gärna med glitter och hjärt-motiv.

Unidoc skrev:Är den så skabbig så kanske han bara blir glad om du gör den ännu mer skabbigare? smek den lite med en hammare på plastdelarna...![]()
häll i diesel i tanken också
spectre skrev:Tänk vad roligt ifall det skulle visa sig att det inte ens är han som har pillat på hennes hoj och hon slår sönder hans moped![]()
Lam-Kaka skrev:Nää det e nog lungt jag tror hon går som vi andra säger istället o målar den rosa och dubbar den så gör hon honom en tjänst
Ps... Socker i tanken funkar inte det är en myt!!
BabyBlade skrev:Fyfan vilken dag.. Hade jag varit ensam därinne hade jag avreagerat mig o sparkat in hans fula jävla moppe i väggen! Moget tankesätt? Nej kanske inte..men knivhugg i hjärtat !![]()

Om man inte kör på E85 förstås.Lam-Kaka skrev:Nää det e nog lungt jag tror hon går som vi andra säger istället o målar den rosa och dubbar den så gör hon honom en tjänst
Ps... Socker i tanken funkar inte det är en myt!!
BabyBlade skrev:jovist, hämnas.. "hämnden är en rätt som serveras bäst kall"![]()
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |