Skedegörelse / avundsjuka!

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Fyfan vilken dag.. Ska jag dela med mig ? Det finns alltid någon som mår dåligt som kan behöva höra om andras lidanden också *s
Jobbar kväll hela tiden, behövde vakna tidigt för att hämta en nyckel till "mopedrum" eftersom jag redan fått två stycken klagomål på att ha MC:n i cykelrummet.. trött som fan, allright.. Styrelsegubbarna är inte på plats, får vänta till senare.. Går ut med hunden o lekar lite i hundrastgården, trampar snett i en jävla grop och vrickar foten..avreagerar mig på staketstolpen!
Senare ringer styrelsegubben o jag kan hämta nyckeln till "mopedrummet", allt verkar okej..tills jag ska leda in MC:n dit in.. dörröppningen är för smal!
backar ut igen o ser att min ögonsten blivit repad på höger bakparti med nyckel ..plötsligt känner jag inte längre av varken magsjukan eller vrickade foten. Hatets låga väcks ur dvalan! Behöver jag säga att det var en moped-fucko / ghetto-wannabe som bor i huset ? Hade jag varit ensam därinne hade jag avreagerat mig o sparkat in hans fula jävla moppe i väggen! Moget tankesätt? Nej kanske inte..men knivhugg i hjärtat ! :mad:

jag bara "vet"..

Pensionärerna repar inte motorcyklar! Vi är inte många som ränner in & ut i cykelrummet..han leker ghetto i vanliga fall också. Hänger med folk som slår sönder rutor & klottrar i skolan bla..han kör en ful moppe som han skrapat med sandpapper så att den ser stulen ut. + 15 andra anledningar.

BabyBlade skrev:
Pensionärerna repar inte motorcyklar! Vi är inte många som ränner in & ut i cykelrummet..han leker ghetto i vanliga fall också. Hänger med folk som slår sönder rutor & klottrar i skolan bla..han kör en ful moppe som han skrapat med sandpapper så att den ser stulen ut. + 15 andra anledningar.

Bara för att du tror att hans kompisar klottrar i skolan så har han repat din motorcykel? Fiffigt Elin!

spectre skrev:
Bara för att du tror att hans kompisar klottrar i skolan så har han repat din motorcykel? Fiffigt Elin!
Hört talas om uteslutningsförmåga?
Han kan besitta sådan.

han är inget helgon

tror ?Jag har sett dom flera ggr.Är jämt ute med schäfern o bor nära skolan.Han är inget helgon- "disrespect" för andras egendom tycks vara hans budord enligt lillasyrran som gått i samma skola. Men visst visst.. never mind.

BabyBlade skrev:

Gör som Judge Dread! Dommare och bödel! Fucka up hans moppe! Apan behöver lite skit.

Vissa ... behöver samma mynt tillbaka för att förstå felet i det hela. De förstår inte konsekvenserna allt som oftast.

ful skotermoppe

Ni borde se hans fula moppe (skoter-typ) ..den har ingen lack (den har han sandpaprat bort), inga speglar. Ser redan riktigt skabbig ut.
hm men visst..det finns ju småknep att ta till ändå.

Spectre: jajamensan! "hon" (jag)

BabyBlade skrev:
han kör en ful moppe som han skrapat med sandpapper så att den ser stulen ut.

Right. Nu ser du till att köpa lite lila och rosa lackfärg, och så sprayar du för glatta livet! Gärna med glitter och hjärt-motiv.

Speedsoda skrev:
Right. Nu ser du till att köpa lite lila och rosa lackfärg, och så sprayar du för glatta livet! Gärna med glitter och hjärt-motiv.

klockrent det ska det lilla aset ha....annars funkar det att sparka in tänderna på han när han förmodligen kommer med hjälmen uppepå huvet som dom har dom små liven.. :fatta!

BabyBlade skrev:
Ni borde se hans fula moppe (skoter-typ) ..den har ingen lack (den har han sandpaprat bort), inga speglar. Ser redan riktigt skabbig ut.
hm men visst..det finns ju småknep att ta till ändå.

Annars kan du ju göra den riktigt vacker med riktig lack å hela köret när han har lagt ner sån tid på att försöka göra den "gangsta". :tungan

Är den så skabbig så kanske han bara blir glad om du gör den ännu mer skabbigare? smek den lite med en hammare på plastdelarna... :3freak
häll i diesel i tanken också

tackar!

he he* Många bra förslag ni har ! tackar ödmjukast! :Bugar

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...