Skedegörelse / avundsjuka!

multikulti-terrorism

Nicks skrev:
den svenska avundsjukan :kocko

Hämnas :tummenupp

nehej.. den här stollen är inte svensk! Inte ens europé.
import..taliban kanske.. :tomten

jovist, hämnas.. "hämnden är en rätt som serveras bäst kall" :yoparty

Då vill det till att jag lägger på ett kål.
~20mil på >20min =600km/h

Speedsoda skrev:
Right. Nu ser du till att köpa lite lila och rosa lackfärg, och så sprayar du för glatta livet! Gärna med glitter och hjärt-motiv.
I ett avsnitt av Pimp My Ride så använde de lite spets som schablon när de skulle lägga på ett mönster med guldglitter. Det kanske vore något? :hihi

Sedan tycker jag att du ska visa honom hur omtänksam du är. Ta med dig skruvdragaren och en låda skruv, och så dubbar du hans däck. Det är farligt att köra med sommardäck nu när det snart är vinter :pannkyss

Speedsoda skrev:
Right. Nu ser du till att köpa lite lila och rosa lackfärg, och så sprayar du för glatta livet! Gärna med glitter och hjärt-motiv.

Haha tänkte samma sak själv på med rosa färg på hans moppe!!!

Haha dubba däcken det var också bra förslag :hihi

Last edited:
Unidoc skrev:
Är den så skabbig så kanske han bara blir glad om du gör den ännu mer skabbigare? smek den lite med en hammare på plastdelarna... :3freak
häll i diesel i tanken också

Tänk vad roligt ifall det skulle visa sig att det inte ens är han som har pillat på hennes hoj och hon slår sönder hans moped :tummenupp

Häll socker i tanken!!! Moppefuckot kommer aldrig fatta vad som hänt!!... :rofl ..
Åhhh... Jag vill stå och se på när gettograbben komma dragande på getto moppen... :banana

spectre skrev:
Tänk vad roligt ifall det skulle visa sig att det inte ens är han som har pillat på hennes hoj och hon slår sönder hans moped :tummenupp

Nää det e nog lungt jag tror hon går som vi andra säger istället o målar den rosa och dubbar den så gör hon honom en tjänst :tummenupp

Ps... Socker i tanken funkar inte det är en myt!!

Lam-Kaka skrev:
Nää det e nog lungt jag tror hon går som vi andra säger istället o målar den rosa och dubbar den så gör hon honom en tjänst :tummenupp

Ahh va faaaaaaan... Här har jag gått o trott i så många år.´Sabbade du hela min helg ju.. :mad:

Kleta ned ramnumret och kolla men sheriffen just in case :)

You never know med moppefuckon..

Annars.. skruva ned den i småbitar.. och sno alla skruvar :D hehehe...

Helgen räddad för moppefuckot :banana

BabyBlade skrev:
Fyfan vilken dag.. Hade jag varit ensam därinne hade jag avreagerat mig o sparkat in hans fula jävla moppe i väggen! Moget tankesätt? Nej kanske inte..men knivhugg i hjärtat ! :mad:

Kanske har du rätt, men tänk efter före...
På min tid, för riktigt läänge sedan (1981), körde grannen en Cadilac 58:a, nylackad med höga fenor... Skitläcker....

Jag hade fest för knuttarna i byn (15-20st hojar på rad) då plötsligt grannen kommer dånande som en åsk-skur, skriker & svär & beskyller oss för att ha repat bilen, kallar oss för alla namn som finns i ordboken & avslutar med att välta yttersta hojen.....

varav 10-12 hojar välter i bästa dominoeffekten....

Nu fanns det ingen av oss 16-20åringar som vågade bråka med honom, så vi ringde snuten........ Efter en utredning på 5 minuter visade det sig vara grannens fru som repat bilen då hon flyttat den för att komma ut med "vardagsbilen"....

Försäkringen tog det mesta, men det kostade i alla fall....

Kan tillägga att Grannen hittade MÅNGA repor på alla sina bilar efter detta....

Jag såg han senast nu i sommras, tror han har problem med repig lack än idag

Kanske har du rätt... Men betänk konsekvenserna OM du har fel...

ta en fil å så filar du lite på ramnummret så ringer du polisen å säger att du hittat en stulen moped i ditt moppeföråd :tummenupp

du kan ju även be om lite hjälp i Göteborgstråden... det finns säkert en handfull tvåmetersgrabbar med lagomt elakt utseende som gärna ställer upp och visar moppefuckot vad respekt är... :hihi

Tråkigt på en så fin cykel:(

men tänk på om han skulle ge tillbaka

Har du helförsäkring eller?

Lam-Kaka skrev:

Om man inte kör på E85 förstås.

BabyBlade skrev:
jovist, hämnas.. "hämnden är en rätt som serveras bäst kall" :yoparty

Om du nu ska hämnas. Tycker jag nog att ska överväga att flytta hojen till något annat ställe, annars kanske han hämnas.

Slippasta

Tycker du skall hälla i lite slippasta i den där moppen då kommer allt vara slut på några mil bara :tummenupp

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis