Victor
Shake that ass!
BabyBlade skrev:Fyfan vilken dag.. Ska jag dela med mig ? Det finns alltid någon som mår dåligt som kan behöva höra om andras lidanden också *s
Jobbar kväll hela tiden, behövde vakna tidigt för att hämta en nyckel till "mopedrum" eftersom jag redan fått två stycken klagomål på att ha MC:n i cykelrummet.. trött som fan, allright.. Styrelsegubbarna är inte på plats, får vänta till senare.. Går ut med hunden o lekar lite i hundrastgården, trampar snett i en jävla grop och vrickar foten..avreagerar mig på staketstolpen!
Senare ringer styrelsegubben o jag kan hämta nyckeln till "mopedrummet", allt verkar okej..tills jag ska leda in MC:n dit in.. dörröppningen är för smal!
backar ut igen o ser att min ögonsten blivit repad på höger bakparti med nyckel ..plötsligt känner jag inte längre av varken magsjukan eller vrickade foten. Hatets låga väcks ur dvalan! Behöver jag säga att det var en moped-fucko / ghetto-wannabe som bor i huset ? Hade jag varit ensam därinne hade jag avreagerat mig o sparkat in hans fula jävla moppe i väggen! Moget tankesätt? Nej kanske inte..men knivhugg i hjärtat !![]()
Jag tror att det var du som repade hojen själv när du baxade runt den i garaget. Och nu försöker du skylla på någon annan.