Skedegörelse / avundsjuka!

BabyBlade skrev:
Fyfan vilken dag.. Ska jag dela med mig ? Det finns alltid någon som mår dåligt som kan behöva höra om andras lidanden också *s
Jobbar kväll hela tiden, behövde vakna tidigt för att hämta en nyckel till "mopedrum" eftersom jag redan fått två stycken klagomål på att ha MC:n i cykelrummet.. trött som fan, allright.. Styrelsegubbarna är inte på plats, får vänta till senare.. Går ut med hunden o lekar lite i hundrastgården, trampar snett i en jävla grop och vrickar foten..avreagerar mig på staketstolpen!
Senare ringer styrelsegubben o jag kan hämta nyckeln till "mopedrummet", allt verkar okej..tills jag ska leda in MC:n dit in.. dörröppningen är för smal!
backar ut igen o ser att min ögonsten blivit repad på höger bakparti med nyckel ..plötsligt känner jag inte längre av varken magsjukan eller vrickade foten. Hatets låga väcks ur dvalan! Behöver jag säga att det var en moped-fucko / ghetto-wannabe som bor i huset ? Hade jag varit ensam därinne hade jag avreagerat mig o sparkat in hans fula jävla moppe i väggen! Moget tankesätt? Nej kanske inte..men knivhugg i hjärtat ! :mad:

Jag tror att det var du som repade hojen själv när du baxade runt den i garaget. Och nu försöker du skylla på någon annan.

pucko skrev:
Om du nu ska hämnas. Tycker jag nog att ska överväga att flytta hojen till något annat ställe, annars kanske han hämnas.

Skulle nån jag delar garage med repa min hoj för att den personen tror på jävligt lösa grunder att jag har repat dennes hoj så skulle jag ta fram storsläggan..

spectre skrev:
Skulle nån jag delar garage med repa min hoj för att den personen tror på jävligt lösa grunder att jag har repat dennes hoj så skulle jag ta fram storsläggan..

precis du har rätt. :tummenupp Därför skulle jag flytta den.

Vad säger man om det här då? Någon som har roat sig med att försöka elda upp hojen... 18 liter bensin nedanför ett fönster där grannen har sitt barn sovandes... Som tur är så tog det sig aldrig, "Held" kapell är prisvärda! Hojen klarade sig också, mest sot och smält kapell. Har nu riggat kameraövervakning, och batongen och skorna är precis vid dörren.

Bifogat

• DSCN5741.JPG
    DSCN5741.JPG
    83.3 KB · Visningar: 221
  • DSCN5743.JPG
    DSCN5743.JPG
    120.4 KB · Visningar: 241
  • DSCN5742.JPG
    DSCN5742.JPG
    130.4 KB · Visningar: 190
Vilken jävla tur du hade då... Shit, kunde gått käpprätt åt helvete...

Bra med videokamera...

Zana skrev:
Vilken jävla tur du hade då... Shit, kunde gått käpprätt åt helvete...

Bra med videokamera...
Jotack, hojen verkar ha klarat sig med sot/smält kapellrester, inget annat verkar ha tagit skada. Kunde som sagt gått åt både en ligist och ett bostadshus med flera intet ont anande sovande familjer...

vet du vad du gör, köp en burk epoxylim och brassa på överallt, gashandtag lager bromsskivor tanklock och i avgassystemet. (polyurethan funkar oxo minst lika bra har jag hört)

Nitrometanol i tanken & 5-56 på skivan? :hihi

Häll i sand och vatten i tanken.
Skär sönder hans däck eller liknande!

finns massor att göra...........

BabyBlade skrev:
Ni borde se hans fula moppe (skoter-typ) ..den har ingen lack (den har han sandpaprat bort), inga speglar. Ser redan riktigt skabbig ut.
hm men visst..det finns ju småknep att ta till ändå.

Har inte SPORTHOJ.COM regler emot att vara korkad ?

hur många som helst i denna tråden som uppmuntrar till brott

tradigt att se.

MVH/
........K

KristianAE86 skrev:

tradigt att se.

MVH/
........K

jo SH har regler, massa:rolleyes:

Men tror det finns en del ironi i inläggen

Häll i nitrometan i han soppa så går den som fan

KristianAE86 skrev:

tradigt att se.

MVH/
........K

Är du allvarlig?! eller.....

Vi skall nog inte snacka om att vara lagliga ngn av oss här in. Hur många här inne har kört för fort eller kört mot gult eller inte släppt över kärringen med två barn vid övergångstället eller liknande.

Ta inläggen med en nypa salt och "chilla" av lite... :7peta

Mr_Mike skrev:
whoooooohooooo Spräng hans moppe (ifall det är han som gjort det)
annars :va :confused:
///Micke

Blir moppen inte funktionsduglig så ordnar ägaren säkerligen en ny.
Och samtidigt blir det troligen en hederlig moppe-ägare ledsen.
Plus att försäkringsbolagen får anledning att höja premierna för motorintresserade... :7peta

Inte för att jag försvarar svinet som repat hojen (om det nu har gjorts med flit).
Sammhällsparasiter ska bli tillrättavisade med egen medicin.
mm mm

Dal-Mausen

Du kan ju låsa fast hans moped som du skrapat bort ramnumret på och sedan filma alltihop och tacka mig i eftertexterna på filmen du ska lägga ut här för allmän beskådan för att sedan tipsa Polisen om gossen. :tummenupp

HansJ skrev:
Vad säger man om det här då? Någon som har roat sig med att försöka elda upp hojen... 18 liter bensin nedanför ett fönster där grannen har sitt barn sovandes... Som tur är så tog det sig aldrig, "Held" kapell är prisvärda! Hojen klarade sig också, mest sot och smält kapell. Har nu riggat kameraövervakning, och batongen och skorna är precis vid dörren.

:kocko Fy fan va surt!!!! Detta är anlednigen till att man måste ha garage och larm, Och helst en hagel sprakare under sängen!!!! :kocko
Vem fan kan äns få tanken att tända på en mc..... :kocko

+ :kocko :kocko :kocko

plugga igen bränsleslangen eller nått annat fiffigt på hans moppe så att den inte funkar. Troligen är han dum nog att inte fatta vad det är, och om han gör det så har det tagit mycket av hans tid eller pengar på verkstad :tummenupp

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis