Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saftEBS skrev:Sweedo bjuder på fredag!![]()

Man ska ha respekt för de äldre!Frida skrev:Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saftOch Frida på en stoooor whisky.
Han är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna va din farsaMan ska ha respekt för de äldre!
Frida skrev:Man ska ha respekt för de äldre!
HAYABUSAHENKE skrev:Å varför inte TA MED LILLA Frida till d exotiska landet,köpa flickan en R1:a + lite dricka? Så skulle ja ha gjort!

TomK skrev:Hmm, jag tror jag lämnar VISA-kortet hemma på fredag - verkar säkrast i det här sällskapet - annars vaknar jag väl på lördag morgon och undrar var sjutton pengarna till min nya Ducce 999R försvann bara sådär <plopp!>
Får snåla och ta med kontanter istället, 5-6 tusen räcker väl för en whiskykväll ? Någon som har koll på det där ?
/Von Anka vid TomK's lånade dator...

Sweedo skrev:Äntligen!
Efter mycket strul med skattemyndighetenhar jag äntligen fått tillbaka på skatten.
![]()
Undrar om jag skall köpa mig en hoj till?![]()
Å värre kommer det att bli!Lartes skrev:5-6 tusen tror jag inte man kommer långt med om man ska röra sig med sånna whiskys som Lucky9 & Sweedo mfl mfl rör sig med![]()
![]()

Visst! ta med en 10 papp på fredag.Lartes skrev:Får jag vara med?![]()
Sweedo skrev:Visst! ta med en 10 papp på fredag.
Tror att det räcker!

|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |