Skatteåterbäring!!!!!!!!!!

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Äntligen!

Efter mycket strul med skattemyndigheten :fatta! har jag äntligen fått tillbaka på skatten. :banana

Undrar om jag skall köpa mig en hoj till? :squid

Japp!!

Köp dig en riktig hoj nu denna gång!! Nån som håller för dina tok :banana körningar,,

Vilken bra idé! Så du ska köpa en Retta till mig! Blir det nån New York-resa oxå eller?

Äntligen har jag hittat min rika man!!

EBS skrev:
Sweedo bjuder på fredag! :D
Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saft :D Och Frida på en stoooor whisky. :kär

Han är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna va din farsa :fakta Man ska ha respekt för de äldre!

Frida skrev:
Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saft :D Och Frida på en stoooor whisky. :kär

Han är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna va din farsa :fakta Man ska ha respekt för de äldre!

Jag respekterar att han vill bjuda oss. :D

@Frida: Tror jag bangar fredagen och tar en resa till något exotiskt land istället.

@EBS: Klart jag bjuder på en Cola, skickar pengarna med benkar :D

eller??

Å varför inte TA MED LILLA Frida till d exotiska landet,köpa flickan en R1:a + lite dricka? Så skulle ja ha gjort!

Bara ett tips Sweedo! :banana

O kan inte hon så kan ju ja hänga med. (om d exotiska landet e tyskland så ja får hem min hoj nån gång!)

Det räcker att ha respekt för de äldre som föregår med gott exempel, är trevliga, hjälpsamma, rika, generösa, lättlurade...

HAYABUSAHENKE skrev:
Å varför inte TA MED LILLA Frida till d exotiska landet,köpa flickan en R1:a + lite dricka? Så skulle ja ha gjort!

Klok man! Lyssna på honom Sweedo!

Bara du å jag på en öde strand med klarblått hav.. Ligga tätt intill varann vid strandkanten å mysa å se varandra djupt i ögonen.. Sen gå en månskenspromenad och ta en god drink. Och sen *censur*

:kär :kär :kär

Och när vi kommer hem drar vi ut med hojarna och bränner järnet!! :squid
*längtar*

Hmm, jag tror jag lämnar VISA-kortet hemma på fredag - verkar säkrast i det här sällskapet - annars vaknar jag väl på lördag morgon och undrar var sjutton pengarna till min nya Ducce 999R försvann bara sådär <plopp!> :va

Får snåla och ta med kontanter istället, 5-6 tusen räcker väl för en whiskykväll ? Någon som har koll på det där ?

/Von Anka vid TomK's lånade dator...

TomK skrev:
Hmm, jag tror jag lämnar VISA-kortet hemma på fredag - verkar säkrast i det här sällskapet - annars vaknar jag väl på lördag morgon och undrar var sjutton pengarna till min nya Ducce 999R försvann bara sådär <plopp!> :va

Får snåla och ta med kontanter istället, 5-6 tusen räcker väl för en whiskykväll ? Någon som har koll på det där ?

/Von Anka vid TomK's lånade dator...

5-6 tusen tror jag inte man kommer långt med om man ska röra sig med sånna whiskys som Lucky9 & Sweedo mfl mfl rör sig med :skrämd :skrämd

En hoj TILL!!!! Hur djävla mycket har du skattat eg. ???

Men congratz då din djävel, jag hatar dig ;)

Sweedo skrev:
Äntligen!

Efter mycket strul med skattemyndigheten :fatta! har jag äntligen fått tillbaka på skatten. :banana

Undrar om jag skall köpa mig en hoj till? :squid

Lartes skrev:
5-6 tusen tror jag inte man kommer långt med om man ska röra sig med sånna whiskys som Lucky9 & Sweedo mfl mfl rör sig med :skrämd :skrämd
Å värre kommer det att bli! :öl

Herregud vad en del åkare har tur!! Den där Frida är inte o leka med, det snyggaste jag sett på länge här på sporthoj.com o då räknar jag även in min hoj där....grymt söt!!

Synd att du inte faller för "bladerare"=)

ha det!!

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!