Skatteåterbäring!!!!!!!!!!

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Äntligen!

Efter mycket strul med skattemyndigheten :fatta! har jag äntligen fått tillbaka på skatten. :banana

Undrar om jag skall köpa mig en hoj till? :squid

Japp!!

Köp dig en riktig hoj nu denna gång!! Nån som håller för dina tok :banana körningar,,

Vilken bra idé! Så du ska köpa en Retta till mig! Blir det nån New York-resa oxå eller?

Äntligen har jag hittat min rika man!!

EBS skrev:
Sweedo bjuder på fredag! :D
Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saft :D Och Frida på en stoooor whisky. :kär

Han är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna va din farsa :fakta Man ska ha respekt för de äldre!

Frida skrev:
Pappa Sweedo kan nog bjuda dig på ett glas saft :D Och Frida på en stoooor whisky. :kär

Han är faktiskt tillräckligt gammal för att kunna va din farsa :fakta Man ska ha respekt för de äldre!

Jag respekterar att han vill bjuda oss. :D

@Frida: Tror jag bangar fredagen och tar en resa till något exotiskt land istället.

@EBS: Klart jag bjuder på en Cola, skickar pengarna med benkar :D

eller??

Å varför inte TA MED LILLA Frida till d exotiska landet,köpa flickan en R1:a + lite dricka? Så skulle ja ha gjort!

Bara ett tips Sweedo! :banana

O kan inte hon så kan ju ja hänga med. (om d exotiska landet e tyskland så ja får hem min hoj nån gång!)

Det räcker att ha respekt för de äldre som föregår med gott exempel, är trevliga, hjälpsamma, rika, generösa, lättlurade...

HAYABUSAHENKE skrev:
Å varför inte TA MED LILLA Frida till d exotiska landet,köpa flickan en R1:a + lite dricka? Så skulle ja ha gjort!

Klok man! Lyssna på honom Sweedo!

Bara du å jag på en öde strand med klarblått hav.. Ligga tätt intill varann vid strandkanten å mysa å se varandra djupt i ögonen.. Sen gå en månskenspromenad och ta en god drink. Och sen *censur*

:kär :kär :kär

Och när vi kommer hem drar vi ut med hojarna och bränner järnet!! :squid
*längtar*

Hmm, jag tror jag lämnar VISA-kortet hemma på fredag - verkar säkrast i det här sällskapet - annars vaknar jag väl på lördag morgon och undrar var sjutton pengarna till min nya Ducce 999R försvann bara sådär <plopp!> :va

Får snåla och ta med kontanter istället, 5-6 tusen räcker väl för en whiskykväll ? Någon som har koll på det där ?

/Von Anka vid TomK's lånade dator...

TomK skrev:
Hmm, jag tror jag lämnar VISA-kortet hemma på fredag - verkar säkrast i det här sällskapet - annars vaknar jag väl på lördag morgon och undrar var sjutton pengarna till min nya Ducce 999R försvann bara sådär <plopp!> :va

Får snåla och ta med kontanter istället, 5-6 tusen räcker väl för en whiskykväll ? Någon som har koll på det där ?

/Von Anka vid TomK's lånade dator...

5-6 tusen tror jag inte man kommer långt med om man ska röra sig med sånna whiskys som Lucky9 & Sweedo mfl mfl rör sig med :skrämd :skrämd

En hoj TILL!!!! Hur djävla mycket har du skattat eg. ???

Men congratz då din djävel, jag hatar dig ;)

Sweedo skrev:
Äntligen!

Efter mycket strul med skattemyndigheten :fatta! har jag äntligen fått tillbaka på skatten. :banana

Undrar om jag skall köpa mig en hoj till? :squid

Lartes skrev:
5-6 tusen tror jag inte man kommer långt med om man ska röra sig med sånna whiskys som Lucky9 & Sweedo mfl mfl rör sig med :skrämd :skrämd
Å värre kommer det att bli! :öl

Herregud vad en del åkare har tur!! Den där Frida är inte o leka med, det snyggaste jag sett på länge här på sporthoj.com o då räknar jag även in min hoj där....grymt söt!!

Synd att du inte faller för "bladerare"=)

ha det!!

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil