Skambud!!!

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Kommer hem från partaj å se denna. Ärligt... Vaffan tror han. Att jag ska sälja ett akvarium ellr.

PS: Jag e JÄTTE less på skambud/Fakisar/löst jävla pack!

"Undrar om eve finas(avbetaling)kan ordnas??
MVH Ziad"

/Jörgen

alla

P-son skrev:
Han bad mig ordna finans! Kan han inte göra det själv så e det ett skambud!

kan/vill inte hosta upp alla pengar cash!

vill ha köpa på avbetalning så hade jag själv försökt fixa det till honom!

vill du sälja hojen ,ja då får du kanske anstränga dig!!!

BalkanBoy skrev:
kan/vill inte hosta upp alla pengar cash!

vill ha köpa på avbetalning så hade jag själv försökt fixa det till honom!

vill du sälja hojen ,ja då får du kanske anstränga dig!!!

Men det är väl inte hans jobb och fixa finans till köparen.... Har inte köparen pengar så ska han fixa det själv. Finans kan man få från butik men privat är det ovanligt även om det händer.

P-son skrev:
Kommer hem från partaj å se denna. Ärligt... Vaffan tror han. Att jag ska sälja ett akvarium ellr.

PS: Jag e JÄTTE less på skambud/Fakisar/löst jävla pack!

"Undrar om eve finas(avbetaling)kan ordnas??
MVH Ziad"

/Jörgen

Killen ställer en fråga och avslutar med "MVH" :rolleyes:
Det är väl uppfostrat och trevligt?
Jag tycker inte att det är skambud, men jag är jag.
Att få SMS mitt i natten med ett belopp som e runt halva utgångsbudet, det är jävligt jobbigt. De e skambud. Men att sitta på fyllan och kalla ev. kunder för löst jävla pack då finns det risk att man får behålla hojen :kocko :kocko

Du kanske ska se till att försöka skaka fram finans, jag har tillgång till det. Ökar kundkretsen ganska mycket faktiskt.

//Fredde

Har man tillgång till finans(känner nån med bilfirma eller liknande) är det mycket lättare att sälja hojen om den ligger i samma prisklass som andra privat.
Är faktiskt inte alla som har 80-100tkr att slänga ut på en lätt beggad hoj.

Z Fredde skrev:
Att få SMS mitt i natten med ett belopp som e runt halva utgångsbudet, det är jävligt jobbigt. De e skambud. Men att sitta på fyllan och kalla ev. kunder för löst jävla pack då finns det risk att man får behålla hojen :kocko :kocko

Du kanske ska se till att försöka skaka fram finans, jag har tillgång till det. Ökar kundkretsen ganska mycket faktiskt.

//Fredde

:tummenupp

Z Fredde skrev:

//Fredde

Sådan service säljer.... :banana :tummenupp :banana

Att andra försöker köpa så billigt som möjligt är väl lika naturligt som att man själv försöker köpa så billigt som möjligt. Får man skambud är det ju bara att vänligen tacka nej.

Z Fredde skrev:

//Fredde

Så du menar att du tycker att JAG ska fixa finans till killen? När JAG köpte hoj privat fixade jag det med banken. Hur menar du att jag ska fixa finans? Avbetalningsplan mellan han och mig eller ska jag gå till banken å chansa på vad han tjänar å fixa det så? Jag tycker det är upp till köparen å ha stålar. Annars behåller jag hojjen. Punkt slut.

Och detta med att kalla de löst pack. Om du bara visste hälften av alla skambud jag har fått på hojjen så skulle du oxå kalla de löst pack! :huvet

Behåll hojen då!
Han verkar ha frågat vänligt utan att diskutera priset... Ett kanonbud tycker jag! KAN du inte fixa finans (genom ett bolag förstås) så är det väl bara att svara det. Många andra kan nämligen, så frågan är inte ett skit konstig...

P-son skrev:
Så du menar att du tycker att JAG ska fixa finans till killen? När JAG köpte hoj privat fixade jag det med banken. Hur menar du att jag ska fixa finans? Avbetalningsplan mellan han och mig eller ska jag gå till banken å chansa på vad han tjänar å fixa det så? Jag tycker det är upp till köparen å ha stålar. Annars behåller jag hojjen. Punkt slut.
Och detta med att kalla de löst pack. Om du bara visste hälften av alla skambud jag har fått på hojjen så skulle du oxå kalla de löst pack! :huvet

Fohlin skrev:
Behåll hojen då!
Han verkar ha frågat vänligt utan att diskutera priset... Ett kanonbud tycker jag! KAN du inte fixa finans (genom ett bolag förstås) så är det väl bara att svara det. Många andra kan nämligen, så frågan är inte ett skit konstig...

Kanonbud? Vilket bud? Han har ju inte ens gett ett bud?

Hade han sagt 90.000 om du fixar finans så VISST men inte annars...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien