Nr:18
Snabbare än Don Queer
Men för helvete, korvskalle! Om man kommer till en olycksplats, oavsett vem som varit med i olyckan ska man för f*n inte börja slåss! Spelar ingen roll vem som är skyldig! Fick du inte lära dej nåt om hur man beter sej efter en olycka när du tog körkort? När jag tog mitt kort på forntiden var det självklart att man pratade om ABC: Andning, Blödning, Chock.SkorvKalle skrev:ok moralkärringar... va tycker ni man ska göra när en kille har kört ner min fassa efter en så jävligt dum o onödig grej??
ja tror knappast han mådde bättre eller sämre av att få sej en smäll... de va mest för att han skulle fatta vilken idiot han är.
Jag kunde inte hjälpa fassan för där stod redan 2 som jobbade inom sjukvården o eftersom ja inte kan snacka danska så tyckte ja att slå lite på han kunde hjälpa att få lite vett i skallen på han.
Då menade man inte att dom som kom till olycksplatsen efteråt skulle orsaka dessa problem

Jag har varit först på plats efter många olyckor, även när min hustru var med om en bilolycka med min nya bil, men aldrig att man får vara så dum i skalet så man inte kan se till att behärska sej ändå. Jag hoppas att du nån gång kör på min bil så att jag kan få slå lite vett i din skalle