Re: Re: Re: Re: hmmmm
Det är ömsesidigt, vill inte ha dig som son heller.
Kort historia.
1 Buss + sovande förare
1 Fiat 127 + farsan vid ratten och 2 kvinlliga passagerare.
Slutade i 1 dödsfall, 2 svårt skadade.
Farsan fick följade skador, Diverse revben av, ½ ansiktet krossat
+ samtliga tänder utslagna.
Vad gör man efter en sådan olycka, antigen så gläjder man sig åt att inte alla dog, trots flera operationer och en massa platina i skallen för farsan del.
Eller så kan du, korv och jag leta upp bussföraren slå ut alla han tänder skänka dom till farsan och varför inte spöa på bussföraren fru också, då kanske hon som avled återuppstår.
Tror du verkligen att allt blir bättre för att man spöar på varandra?
Jag tror inte det iaf, Kan garantera dig att ingen tjänar på att spöa på nån annan, det förändrar fan ingenting.
Om du nån dag råkar ställa till det i trafiken så någon annan råkar illa ut så är det allstå frittfram att slå dig så mycket det behagar eller???
För mig så är det inte så svårt att förstå att slå folk på käften föga leder till nåt.
maverick_750rr skrev:
Du snackar tufft och säkerligen mycket juridiskt korrekt, men hade det varit din pappa som trillat av en 18-årings bristande körförmåga och du inte hade reagerat som KORV kan man ju fundera på vilken sorts son du egentligen är?
Hur man kan vara så passiv som du önskar att korv skulle ha varit har jag låg förståelse för.
Skulle det nu visa sig att KORV&co. hade druckit vill jag inte försvara honom längre. Men det står inte att de druckit innan....
En totalt onödig olycka inträffade. Håller man som bilist rak kurs trillar inte en omkörandes mc. Finns det ingen anledning för bilisten att svänga men gör det ändån brister det ju hos föraren som borde ha uppmärksammat hojarna bakom.
Får han då en smäll på käften lär han komma ihåg det, annars var det ju kanske inte så farligt(?)!
750RR