loser
Född förlorare
Eller har jag bara låga förväntningar?
Själv blir jag inte lack över fingeravtryck (repor är en annan sak) men de få firmor som tar sig tiden och lämnar tllbaka en nytvättad hoj efter service får alltid en guldstjärna i min bok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller har jag bara låga förväntningar?
Själv blir jag inte lack över fingeravtryck (repor är en annan sak) men de få firmor som tar sig tiden och lämnar tllbaka en nytvättad hoj efter service får alltid en guldstjärna i min bok.

hej.
vi som jobbar på Bike vet ju att du gjort skadorna själv, det är fegt att skylla på oss när du borde veta bättre.....
Chefen
fick min sving repad en gång av en annan erkänt duktig firma. chefens spontana reaktion var att de skulle byta sving, vilket jag tyckte var överdrivet så vi gjorde upp på annat sätt.
- shit happens, de är hur företaget löser det som räknas.
- syna alltid grejerna efteråt, ser det för jävla kass ut skulle jag inte ta med mig hojen/bilen/mm...
fingeravtryck är inte okej men jag skulle inte göra nån grej av det om var okej i övrigt...
/Ågga
Flottiga fingrar???
Ditt brev sitter nog på anslagstavlan på BIKE trollhättan, för allmän beskådan och spe..
Repan var väl trist iof, men i praktiken osynlig i normal vinkel hoppas jag.
Fast det spelar väl ingen roll riktigt vad dina intentioner var, uthängda blev de i samma stund som du la ut tråden.Jag menar inte för fem öre att hänga ut bike, ni som tror att det är därför jag berättar om händelsen här, tänk om.
Tycker i alla fall att det är mysko att det är mindre illa å repa nått som inte e flong nytt ur kartong! Och att inkludera detta som argument till varför det känns så jobbigt att denna situation uppkommit. Om min 97a inte kommer tillbaka i samma skepnad som jag lämnade in den i så kommer huvuden rulla!
Min reflektion...
Putsbögen / Konstruktören /Finnen i din röv /Baggis
Ett misstag är absolut ingen skandal och något vi alla kan göra, att däremot mörka det hela och lämna ut hojen och hoppas kunden inte märker är alltid skandal! Därmed inte sagt att det var så vid detta tillfälle men det verkar osannolikt att den som gjorde repan inte märkte det.jobbar själv som mc-mekaniker. Det är ingen skandal, det är ett misstag av en mc-mekaniker som kanske var stressad för att kunden stod över axeln och glodde, nu var de inte så i detta fallet men blev bara lite sur när du kallar det för skandal.. jag tror säkert att bike kommer fixa detta utan några sura miner o då är de ingen skada skedd.. alltså ingen skandal, utan ett mänsklig misstag som går o fixa!![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!