Skabbig framsida!!

Brandstr

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
En
Nää nu blir det bara sämre.. skabbig o ful startsida nu Swedie, blir ju plottrigare och plottrigare, minde o mindre. Ser snart ut som en betalsida från USA med en miljard popups.

bara min fundering.

Alex

Får inte en krona för det som syns på framsidan just nu. Mest för att hjälpa o se till att det syns.

Sedan blev ingenting mindre. Fulare blev det inte heller, min åsikt.

Tycker oxå att den blev en aning rörig men man brukar ju ha svårt för förändringar......

Tycker bannern i topp inte alls stör(plus att jag gillar syftet med den) Bilderna på sidorna e dock inte så fina, skönare med den grå färgen(men det kan man ju tycka olika om)

snyggt med bilderna i marginalen på sidorna.

men vore roligt om dom hängde med även i forumen mm.

kanske tillochmed byta bilder beroende på forum?

//droopfy

tycker den ser bra ut, men dålig kvalitet på bilden till höger, lite störande när den andra ser bra ut.
Men den får fram sitt budskap, jag länkade in på SMC...!

Mr_Nilsen skrev:
2643164 Ser jättebra ut, förutom den skabbiga lågupplösta bilden till höger. Byt!

japp. det kan jag hålla med om. motivet var väl skapligt... men kvallitén drar ner intrycket på hela sidan.

//droopfy

Jag tycker RoLLERs däck reklam grej behöver bli snyggare..de andra e ganska finna.. RoLLERS däck skulle behöva lite rosa färg för att det ska bli snyggt :tuttar

(RoLLERs) ska stå rosa :tungan

hihi

Annonskolumnen på förstasidan har ju blivit sämre i alla fall. Fetstilen m m radbryter ju allt och gör det svårläst jämfört med tidigare. Annars är det bra. :)

Cirkus skrev:
2643154 Tycker bannern i topp inte alls stör(plus att jag gillar syftet med den) Bilderna på sidorna e dock inte så fina, skönare med den grå färgen(men det kan man ju tycka olika om)

Banners ger intäcker och därför har man viss översyn med dem då man skapar gränssnitt. Bilderna vid sidorna ger mest ett rörigt intryck, det grå var mycket lugnare och behagligare och medförde att man focuserade på sitens innehåll.

Jag tycker det blev bra :tummenupp ...
...tog dock en liten stund innan jag upptäckte vad som hänt... kände i ryggen att något var annorlunda men såg inte vad... (man e väl lite trög kanske:va )

Tycker dock oxå att bilden på högersidan håller för dålig bildkvalitet...

Adblocker i Firefox, någon? Aaah, äntligen slipper man all reklam med epilepsiambitioner.

Moto-Mike skrev:
2643199 Adblocker i Firefox, någon? Aaah, äntligen slipper man all reklam med epilepsiambitioner.
Ett kanonbra sätt att minska sajternas inkomster :tummenupp

Tycker SMC banner är mycket bra,, skrev på direkt..

Som nån klok sa så är vi rädda för förändring,, snart vänjer vi oss vid "stöket" :D

sandstream skrev:
2643207 Ett kanonbra sätt att minska sajternas inkomster :tummenupp

Äh, den laddar ju faktiskt hem annonserna så de laddas ju iaf! (bara döljer dem)
(om man inte har nyaste versionen förståts)

Men tycker det var najs med annan bakgrundsbild. (dock trisst med lågupplösta på högersidan)
Varför inte en funktion där man kan skapa sina egna bakgrundsbilder?
Eller egna teman som anändare kan skapa själva!

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back