Ska ni vara med eller inte? [sporthojsfesten]

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag tjatar o tjatar på att det är Mcfest i samband med mässan i januari [http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=27387]

Vissa har fått 2-3 pm men jag har ändå inte fått något svar tillbaka.
Av 150 personer så har 30 st betalat. Jag tjatar för att jag verkligen vill att det skall bli fest!

Alla ni som nu har anmält er [http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=21645] var snälla och hör av er till mig på pm, mail [jannica85@hotmail.com] eller telefon 0739 09 19 13.

Sista betalningsdatum är 31/12 och jag vet att pengar har man rätt ont om i samband med julen..
Så om ni är säkra på att ni vill hänga på och festa med ett trevligt gäng så snälla, hör av er. Jag sliter häcken av mig men ändå vill folk inte svara på pm

jannica

Här är listan på de som har betalat. Tack så jättemycket för det!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=30340

[LÅT TRÅDENLIGGA KVAR SNÄLLA, ALLA LÄSER INTE OT-FORUMET]

Last edited:
JA!, jag ska festa, första chansen för utgång för min del.

pengar finns det gott om, men tid =(

ska skynda mig

ska se hur skolan och dömmningen ser ut,
sitter just nu fast i järna hos flickan..

Fullt upp är bra !

försöker innom denna veckan skriv kontonummret och hur mycket du vill ha i ett pm så kommer det snart =)

Klart man har betalat! Tror att det ramlar in en hel del betalningar från resten efter 23e eftersom man får lön då. :tomten

Jo, alltså jag förstår det här med pengarna.
Men när folk sätter upp sig på en lista och när man skickar pm så är det ju guld värt om folk då talar om huruvida de ska med eller inte..
Som det ser ut nu är vi rätt få som ska med.....

Jag har varjefall svarat på dina Pm.
Fast jag har inte fått :tummenupp ur :arsele så jag ahr inte "hunnit" :rolleyes: betala än :tomten

Lartes skrev:
Jag har varjefall svarat på dina Pm.
Fast jag har inte fått :tummenupp ur :arsele så jag ahr inte "hunnit" :rolleyes: betala än :tomten

F*n man kan nästan tro att ni måste pulsa fyra mil genom björnskit och meterdjup snö till närmaste bank för att där mötas av ett pågående bankrån för att kunna genomföra denna transaktion!

Allokera nu ikväll två minuter till att logga in på er intärnätt-bank och transferera över de 120 balubas! :fyllisar

Jag har skrivit upp mig.. men som vi oxå pratat om så blir de inte så lätt för mig.. så tyvärr kommer jag inte komma på festen..

fax skrev:
Är det inte efterinsläpp så man kan pröjsa i dörren ??

Pröjsar inte de som anmält sig eller avanmäler sig asap blir det ingen fest och således inget efterinsläpp. Efterinsläpp blir det ju annars bara om det finns platser kvar.

Maverick skrev:
Jag har skrivit upp mig.. men som vi oxå pratat om så blir de inte så lätt för mig.. så tyvärr kommer jag inte komma på festen..

Så det är bestämt nu??
Synd jag hade sett fram emot att få träffa dig, du är nog den enda ur Jönköpingsgänget jag inte träffat.

BB!

Stryk oss då från listan om det måste betalas nu. Som jag sa så vet jag inte hur det stämmer med hinna hem till det datumet från resan eller inte.

Men kan vi komma så kommer vi gärna och kan chansa på efterinsläpp om det inte går på annat sätt

Last edited:
MrGooFy skrev:
Så det är bestämt nu??
Synd jag hade sett fram emot att få träffa dig, du är nog den enda ur Jönköpingsgänget jag inte träffat.

Han e oxå den du helst vill träffa :D

Va fan Maverick - jag hämtar dig på min 400 så får du knöla dit dig där bak på nåt sätt :) Så kan vi frysa sönder våra leder tillsammans :tummenupp

Gnällkärring BB :tungan

MrGooFy skrev:
Så det är bestämt nu??
Japp.. eftersom jag fortfarande sitter i rullstol då så blir allt mkt jobbigare..

Mavve.. tror tyvärr de blir lite för kallt om foten.. då jag inte få på mig strumpor el riktiga byxor för den delen oxå.. :) ställningen kommer tyvärr o sitta där den sitter tills runt mars.. :(

Jag tänker vara en avig gnällspik :6surkart blir det nån fest så betalar jag i dörren , annars går jag hem och läser hojbroschyrer :6surkart :D

Maverick skrev:
Haha.. kanske sant.. men då vill jag kunna festa riktigt oxå.. så man verkligen kan visa vad man går för.. :gnissla :banana :yoparty

ääähh, gör som jag, res dit, missa alla hojar eftersom du redan sett dem på kort o de ser faktsikt likadana ut IRL, kom till festen o somna o vakna hemma igen :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park