Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SnålVerner!! 120pix är väl bara att pynta in i förskott. Kanske undantaget en o annan fattig student. Alla som åker och äger en hoj borde i alla fall ha råd.fax skrev:Jag tänker vara en avig gnällspikblir det nån fest så betalar jag i dörren , annars går jag hem och läser hojbroschyrer
![]()
![]()
fax skrev:Jag tänker vara en avig gnällspikblir det nån fest så betalar jag i dörren , annars går jag hem och läser hojbroschyrer
![]()
![]()
nu är du så där moralisk igenChrille skrev:Då hoppas jag att du stryks från listan så kan du stanna hemma. Jag har redan fler reserver åt Jannica om folk inte betalar i tid...
Bikerbitch skrev:Chrille- Toppenbra med reserver! Jag har eventuellt 6 singeldamer och 7 personer till som skall hänga med.
Men så många som hoppar av och många som inte hör av sig kanske det behövs.
Ska flickan din med på festen?
Bikerbitch skrev:Jag har eventuellt 6 singeldamer och 7 personer till(även dessa ska vara av det täcka könet)
fax skrev:He he he he
He he he he (tycker den där surkartgubben ser för jäkla skojjig ut)
bikerwoman skrev:De flesta väntar väl med att betala tills lönen kommer!
Nåväl. Jag må låta som en gnällkärring men det är svårt att planera en fest utan att veta hur många som kommer :)[/QUOTE skrev:Det är lugnt gumman.. Vi tycker om dig fastän du är grinig, sur och allmänt elak....![]()
![]()
![]()
Relapse skrev:BB!
Om du vill ha betalt INNAN den sista december så borde du väl ha satt sista betalningsdatum till något annat än just den sista december? När jag får en räkning så brukar jag normalt betala den på förfallodagen, inte ett par veckor innan, och så är det nog hos dom flesta.
Nu har jag betalat in 120 pix i fredags efter ditt något stressade PM så det är inga problem på det viset, men det jag vill komma fram till är att om du sätter ett sista betalningsdatum så är det just det man går efter.
Raka besked är inte så dumt.
Sedan som ett litet extra: När du skickar pm med önskemål om betalning så lämna alla uppgifter om summa, kontonummer, bank, m.m. direkt i PM:et så behöver ingen leta reda på det i en tråd. Det som är självklart för en del är det inte för andra, så gör det så lätt som möjligt. Bara ett litet tips.
Det jag vill säga är att detta med betalning så snart som möjligt ger ett något förvirrat intryck på mig, då det fortfarande är flera veckor kvar till sista betalningsdag.
Detta är dock bara anmärkningar i marginalen. Du ska ha STORT tack för att du hugger tag i detta och ordnar allt det praktiska. Det uppskattas jäkligt mycket. Det ska du veta.Jag ser redan fram emot festen!
![]()
Stephen skrev:Det är lugnt gumman.. Vi tycker om dig fastän du är grinig, sur och allmänt elak....![]()
![]()
![]()
Så lite så gumman.. JAg är här för att roa... Blir ju dock av nån konstig anledning oftast på min egna bekostnad..Bikerbitch skrev:Me like you to![]()
Tack Stephen!
Bikerbitch skrev:Men är du ett surkart då?
Varför måste du betala i dörren? Om alla gör det kan jag ju inte lita på att folk ens dyker upp..
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |