Kratoz
Gudomlig sporthojare
Vi visste alls svaret innan det blev bevisat. ?Såååå. Vem skall mata trollet först? ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi visste alls svaret innan det blev bevisat. ?Såååå. Vem skall mata trollet först? ?
Men du kan ju inte på allvar tro att du får svar på dom frågorna från Tammer. ???Ja, men jag vill ha svaret på HUR? NATO inledde sitt proxxykrig mot det helt genomoskyldiga och alltid snälla rysland genom att rysland anföll Ukraina?
Är det som slagsmålet i sandlådan som började med att den snälla killen slog tillbaka när mobbaren slog honom?
Jag tror du har löst detJa, men jag vill ha svaret på HUR? NATO inledde sitt proxxykrig mot det helt genomoskyldiga och alltid snälla rysland genom att rysland anföll Ukraina?
Är det som slagsmålet i sandlådan som började med att den snälla killen slog tillbaka när mobbaren slog honom?
Köpa fransk vodka!? Ja det kommer visa de kapitalistsvinen!Man blir ju nästan sugen att bli lite obstinat ibland. Att avvika från USA:s direktiv och handla lite extra med Ryssland...
Det blir nog bara vodka Jeltsin nästa vecka
Jag var uttråkad och tog bort honom från min ignorelista. Ja jag skäms lite.Såååå. Vem skall mata trollet först? ?
Det gjorde man genom att antyda att Ukraina med tiden skulle komma att få bli medlem i Nato. Vilket fick ryssarna att inse att det skulle hamna Natobaser längd gränsen mellan Ukraina och Ryssland. De vill absolut inte ha ytterligare ett Natoland som gränsar till Ryssland, snart kommer de vara inringade av fienden Nato. Det visste Nato, och man tvingade på så sätt Ryssland att göra misstaget att invadera Ukraina. Så nu kan USA och Nato kriga mot Ryssland utan att själva angripa landet. Precis som man ville. På känt USA-manér krigar man inte bara militärt, utan också med med ekonomiska blockader, bojkotter och handelshinder. Precis om man bekämpar andra besvärliga länder som t ex Iran och Kuba. Nu har man också tvingat med sig EU i detta ekonomiska krig, och vore det inte för att Kina, Indien och några till vägrar gå i USA:s koppel så hade man nog knäckt Ryssland ekonomiskt vid det här laget.Ja, men jag vill ha svaret på HUR? NATO inledde sitt proxxykrig mot det helt genomoskyldiga och alltid snälla rysland genom att rysland anföll Ukraina?
@GuW skulle du kunna ta det här? Jag är lite upptagen med annat ikväll. Tack på förhandDet gjorde man genom att antyda att Ukraina med tiden skulle komma att få bli medlem i Nato. Vilket fick ryssarna att inse att det skulle hamna Natobaser längd gränsen mellan Ukraina och Ryssland. De vill absolut inte ha ytterligare ett Natoland som gränsar till Ryssland, snart kommer de vara inringade av fienden Nato. Det visste Nato, och man tvingade på så sätt Ryssland att göra misstaget att invadera Ukraina. Så nu kan USA och Nato kriga mot Ryssland utan att själva angripa landet. Precis som man ville. På känt USA-manér krigar man inte bara militärt, utan också med med ekonomiska blockader, bojkotter och handelshinder. Precis om man bekämpar andra besvärliga länder som t ex Iran och Kuba. Nu har man också tvingat med sig EU i detta ekonomiska krig, och vore det inte för att Kina, Indien och några till vägrar gå i USA:s koppel så hade man nog knäckt Ryssland ekonomiskt vid det här laget.
@GuW skulle du kunna ta det här? Jag är lite upptagen med annat ikväll. Tack på förhand![]()
Det gjorde man genom att antyda att Ukraina med tiden skulle komma att få bli medlem i Nato. Vilket fick ryssarna att inse att det skulle hamna Natobaser längd gränsen mellan Ukraina och Ryssland. De vill absolut inte ha ytterligare ett Natoland som gränsar till Ryssland, snart kommer de vara inringade av fienden Nato. Det visste Nato, och man tvingade på så sätt Ryssland att göra misstaget att invadera Ukraina. Så nu kan USA och Nato kriga mot Ryssland utan att själva angripa landet. Precis som man ville. På känt USA-manér krigar man inte bara militärt, utan också med med ekonomiska blockader, bojkotter och handelshinder. Precis om man bekämpar andra besvärliga länder som t ex Iran och Kuba. Nu har man också tvingat med sig EU i detta ekonomiska krig, och vore det inte för att Kina, Indien och några till vägrar gå i USA:s koppel så hade man nog knäckt Ryssland ekonomiskt vid det här laget.
Jag hörde det var någon i badtofflor som bara ville bada.Ja, baserat på både USA's och Israels militärs uttalanden om vem som är skyldig.
(många andra också, men jag tog dom två du verkar lita mest på)
Ukraina räknar dock säkert med att få grejerna gratis, så det blir nog ingen direkt förtjänst för svensk försvarsindustri.Svensk försvarsindustri kommer att få jobba femskift framöver CV90 har blivit storfavorit.
Tjeckien har beställt 246 Slovakien 152,och Ukraina säger sig vilja ha tusen CV9040
Saab kommer att utbilda Ukrainska piloter på Gripensystemet för ett eventuellt framtida köp.
Archer har väl inte visat framfötterna (officiellt) än, men med tanke på hur bra Ukrainas artelleri har fungerat när dom har haft bra utrustning så kommer det snart raporter...
Olika robotsystem har också fått stort intresse, framförallt från Ukraina.
Jag har inget som helst intresse av att bli ryss, men man måste vara mer en lovligt enögd om man inte kan tänka sig att USA/Nato har ett intresse av att dra igång den här konflikten. Oavsett om man krossar Ryssland eller bara försvagar landet så har man ju blivit av med en gammal fiende. Och visst är det ett elegant sätt att få fienden att anfalla först. Man riskerar inga amerikanska liv heller, det var ju inte så populärt när liksäckarna började komma tillbaka från kriget i Irak. Nu har man lärt läxan, och låter andra göra jobbet åt sig.Suuuck så otroligt trångsynt och indoktrinerad av vänster fascism så du inser inte hur fel du har. Fattar inte varför du inte flyttar till det fina Ryssland.
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!