Ska man vara orolig för Ryssland?

Och Ukraina angriper inte Ryssland?? För att inte tala om hela EU och USA.?
Vet du var gränsen går? Kolla på det först.

men för att svara: NEJ

angriparen är Ryssland. Ryssland är angriparen. 2008 i Georgien. 2014 i Ukraina. 2022 i Ukraina.

ditt tankegods är intressant dock. Jag bryter mig in i ditt hem, du trycker ut mig genom dörren och jag anklagar dig för att ha tafsat. Bara lägg ner.

Vet du var gränsen går? Kolla på det först.

men för att svara: NEJ

angriparen är Ryssland. Ryssland är angriparen. 2008 i Georgien. 2014 i Ukraina. 2022 i Ukraina.

ditt tankegods är intressant dock. Jag bryter mig in i ditt hem, du trycker ut mig genom dörren och jag anklagar dig för att ha tafsat. Bara lägg ner.
Säger bara USA, indianerna och Sydafrika, England Indien, Gambia, Frankrike Senegal, Kameron, Spanien Latinamerika…

Putin har ju tagit pillret ni talar om.

Föresten idag blev det olagligt att avgå/avsluta sin anställning som stads tjänsteman/befäl i rusland, många års fängelse för att inte vilja jobba kvar.
Kan man få fortfarande få sparken?

Väldigt många ryssar har flytt, från sitt hemland.

Inte för att det är krig där, utan för att dom kan skickas antingen i fängelse eller till det orättfärdiga anfallskriget i Ukraina, för att dö i köttkvarnen, på påhittade grunder när som helst. av sin egen regim.

Den store orange mannen hade väl ett uttryck för såna länder.... Shithole...

Jag ska snart förklara vad ”Warrior spirit” betyder men… först ska jag låta dom med ovetskap spekulera och fabricera… minns att nyckeln till framgång är inte är att vara envis, ha självdisciplin…

Det är när man gömmer sig i en bunker, skickar dubbelgångare till möten och bajsar i väskan!
Och ställer in militärens närvaro på "segerdagsparaden" för att man är rädd för dom.
Vet du vad menas med ”Green basker”? Ta det en miljard ggr och du kommer inte ens att vara i närheten.., så… nu kan du fortsätta med att spekulera, och fabricera i all din ovetskap…

Och vad det beträffar att invadera andra länder titta/se historiken om Spanien, Frankrike. UK, USA… EU är en frontlinje for USA… påminner mig om schack.. offrar bönderna först…

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...