Ska man vara orolig för Ryssland?

Man får hoppas kineserna inte är lika skogstokiga framöver. Skulle de vända Putin ryggen pga av att han går för långt så tror jag det blir spiken i hans kista

Putler försöker mobilisera medicinsk personal för ett kommande stort medicinskt nödläge.

Antingen har han tänkt trycka på knappen och förväntar sig att ha egen personal för nära nerslagsplatsen, eller så går det precis så dåligt som Twitter har rapporterat för dom Ryska invasionsstyrkorna

Man får hoppas kineserna inte är lika skogstokiga framöver. Skulle de vända Putin ryggen pga av att han går för långt så tror jag det blir spiken i hans kista
Tror Kina följer mycket noga vad som nu sker. De studerar nog alla svar, allianser och åtgärder som tas till.
Sånt är ju bra att veta när Taiwan skall införlivas liksom.

мы сдаемся безоговорочно
?

Nja, om du åker till ISIS får du lägenhet.
Ingen har väl blivit bestraffad för det vad jag hört.
Lite så är det, men det var ju två man tog häromveckan på väg till IS.
För se om dom döms till resandebrott.

Edit: Debunked. Ursprugnsinlägget var en del av förflyttningen inför den årliga paraden den 9 maj.

Så jag bjuder istället på lite Anon hacktivism saker
Ukr_6.jpg

Last edited:
  • SEBASTIAN COMAR ALM
    28 min
    En talesperson för Ukrainas president, Volodymyr Zelenskyj, har meddelat att landet är redo att hålla eldupphör- och fredssamtal med Ryssland så snart som möjligt, rapporterar BBC.
    Enligt talespersonen, Serhiy Nykyforov, förhandlar länderna just nu om tidpunkt och plats för samtalen.
    ”Ukraina är och fortsätter att vara redo att samtala om ett slut för striderna och fred” skriver Serhiy Nykyforov på Facebook.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back