Ska man vara orolig för Ryssland?

Har förutom guld/silver också en del investerat i bitcoin, så jag kommer att klara mig. Jag kan också arbeta. Behövs inte många timmar per vecka för att uppnå en livsstil som är mer än bekväm. Speciellt med mina IT-kunskaper kan jag ta en anställning vart än huvudkontoret ligger i världen.

Skulle jag hinna sälja lägenheten, bilen och hojarna innan flytt så har jag lite mer än 3 miljoner till. Har inga lån eller krediter så det är ren vinst som jag har. Köper bitcoin för pengarna.

Jag kommer klara mig oavsett. Kommer du?
Och du har ingen familj här värd att försvara?
(Försöker inte vara dum bara förstå din situation och hur du tänker.)

Har förutom guld/silver också en del investerat i bitcoin, så jag kommer att klara mig. Jag kan också arbeta. Behövs inte många timmar per vecka för att uppnå en livsstil som är mer än bekväm. Speciellt med mina IT-kunskaper kan jag ta en anställning vart än huvudkontoret ligger i världen.

Skulle jag hinna sälja lägenheten, bilen och hojarna innan flytt så har jag lite mer än 3 miljoner till. Har inga lån eller krediter så det är ren vinst som jag har. Köper bitcoin för pengarna.

Jag kommer klara mig oavsett. Kommer du?
Den ända som är skruvad så är det du
Om du nu försnillat guld och annat och försöker gömma det i dom länderna som Sverige har bäst kontakt med i sydostasien🤪
Så dom till gångar du har där kommer med stor säkerhet bli konfiskerade och du blir inlåst tills dom kan skicka dig till baka
Och med Vietnams nu tids historia så tror jag desertörer är jätte populära där🤣
Har iofs hört att Bankok-Hilton ska vara nice om du åker till Thailand
Men det finns med stor säkerhet liknande inrättningar i Vietnam med

Och du har ingen familj här värd att försvara?
(Försöker inte vara dum bara förstå din situation och hur du tänker.)
Morsan finns inte kvar i livet och far min lever livet som pensionär i Thailand. Är singel och har inga barn så jag har bara mig själv att ta hand om.

Den ända som är skruvad så är det du
Om du nu försnillat guld och annat och försöker gömma det i dom länderna som Sverige har bäst kontakt med i sydostasien🤪
Så dom till gångar du har där kommer med stor säkerhet bli konfiskerade och du blir inlåst tills dom kan skicka dig till baka
Och med Vietnams nu tids historia så tror jag desertörer är jätte populära där🤣
Har iofs hört att Bankok-Hilton ska vara nice om du åker till Thailand
Men det finns med stor säkerhet liknande inrättningar i Vietnam med
Har inte "försnillat" något någonsin. Har valt att äga fysiskt guld/silver utomlands då det är billigare.

Varken Vietnam eller Thailand skickar hem svenskar som vägrar kriga i Sverige. Sedan kan du ju ta dig en funderare över hur lätt det är att gömma sig i dessa länder, speciellt när man har bitcoins.

Mig veterligen, efter att ha läst lagen och liknande, så har inte Sverige någon rätt att stänga eller konfiskera mina konton eller dess innehåll bara för att man vägrar kriga. Finns inget lagstöd vad jag kan hitta. Om jag har fel och det nu skulle finnas det så kan man bara stänga mina bankkontot. Mitt guld/silver samt bitcoin kommer man aldrig åt då endast jag har nycklarna.

Som jag redan skrivit så kommer jag klara mig.

Åk nu då fegis🤣🤣🤣🤣
När du kan!

Ännu en som låter kostymnissar diktera över sitt liv. Det är inte att vara vuxen, det är att ha en god man. Men det är okej för kanonmat behövs.
🤣 Du börjar mer och mer likna en av karaktärerna i torsk på Tallin den som skrävla å skröt om att han var JAS pilot och bodde i någon liten 1a med en toa rulle jämte sängen🤣🤪🤣🤣

🤣 Du börjar mer och mer likna en av karaktärerna i torsk på Tallin den som skrävla å skröt om att han var JAS pilot och bodde i någon liten 1a med en toa rulle jämte sängen🤣🤪🤣🤣
Skryter inte utan har bara svarat på frågorna jag fått om hur jag kommer kunna försörja mig själv.

Då tycker jag att du är en ynkrygg
Sverige gillar ynkryggar från andra länder, du får asyl i Sverige om du kan inkallas hemma. Och det är samma inställning bland politiker.

Sverige gillar ynkryggar från andra länder, du får asyl i Sverige om du kan inkallas hemma. Och det är samma inställning bland politiker.
Ja tyvärr har du helt rätt men jag hoppas och tror på en förändring där

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back