Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller ryssar som lackat ur på förtrycket?Muslimer eller Ukraina?
Och mördar civila landsmän? Konspirationsteori deluxeEller ryssar som lackat ur på förtrycket?
Rapporteras om uniformerade gärningsmän.
Du menar att det inte finns Breivikar, militanta ytterradikalister etcetera bland ryssar? Naiv much?Och mördar civila landsmän? Konspirationsteori deluxe![]()
Lackade Breivik ur på förtrycket?Du menar att det inte finns Breivikar, militanta ytterradikalister etcetera bland ryssar? Naiv much?
Vilka går på dessa finsalonger? De besuttna? Ett hat mot eliten när vanligt folk går på knä i en krigsekonomi, har väl aldrig hört på maken..
Dock varnades det om potentiell IS attack i början på månaden men den påstods väl ske inom ett par dagar. Kanske blev försenat..
Lackade Breivik ur på förtrycket?
Det Frankrike har gemensamt med Ryssland är en historia av imperialism. Det kan vara så att Frankrike känner Ryssland bättre än en del andra..![]()
French army prepares to send ground troops to Ukraine
These statements confirm that Macron and the French army command intend to escalate the war, trampling underfoot deep working class opposition to war.www.wsws.org
Frankrike börjar sparka fart i sin militär.
Och Frankrike, till skillnad från alla andra kärnvapenmakter, har en lite aggresivare inställning till kärnvapen. De har "varningsskott med kärnvapen" med i planen, medans alla andra mest har en plan om att de andra skjuter först så skjuter de tillbaka.
Arga baguetter!
Dessutom så pissade ju Putin honom rakt i ansiktet rent diplomatiskt precis innan invasionen av Ukraina, när han hade möten med Macron under förespeglingen att trappa ner.Det Frankrike har gemensamt med Ryssland är en historia av imperialism. Det kan vara så att Frankrike känner Ryssland bättre än en del andra..
Jag besvarade din kommentar om att det kunde vara "ryssar som lackat ur på förtrycket" med den frågan, var på du exemplifierar med Breivik. Jag undrar så klart om det är din tolkning av Breivik. Rör inte till det mer än nödvändigt för dig nu, i så fall tar vi det från början.Nej men han hade inga problem att mörda civila landsmän (det var din fråga jag besvarar)
Något säger mig att Macron går igång på det, solklart fall av porrskada.Dessutom så pissade ju Putin honom rakt i ansiktet
Ryssland består av tjugotalet delrepubliker. Att det skulle vara en homogen massa är rätt långt från verkligheten..Är gemene ryss medveten om det här eller dom tycker det är fräckt när Medvedev hotar med kärnvapen i tid och otid?
Muslimer alltså? LångsöktTror varken på ryssar eller ukrainare.
Isis-k ligger närmast till hands.
Eller hur...Muslimer alltså? Långsökt
Du drog den parallellen i så fall. Det är nog ett sidoämne om något nu är en fråga om röra till.Tipd
Jag besvarade din kommentar om att det kunde vara "ryssar som lackat ur på förtrycket" med den frågan, var på du exemplifierar med Breivik. Jag undrar så klart om det är din tolkning av Breivik. Rör inte till det mer än nödvändigt för dig nu, i så fall tar vi det från början.
Ukraina eller muslimer?
Men snälla, det där är flat earth Sandy Hook folienivå.False flag, precis som inför Tjetjenienkriget?
Putin har gjort det förut.
Jag drog ingen parallell alls, jag tror det var muslimer.Du drog den parallellen i så fall. Det är nog ett sidoämne om något nu är en fråga om röra till.
Det finns (fortfarande) fler än endast de två varianter på möjliga härkomster för dåd i Ryssland. Det var allt det handlar om, potentiella grupper med motiv.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |