Hell
Mobilis in mobil
- Gick med
- 5 Jul 2007
- Hoj
- BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Enig.
Jag tror inte det finns en enda svensk nazist. Att det finns svenska rasister är högst troligt, vidare nationalister och högerfalanger, men när erkände någon att den var nazist senast?
Det kan väl inte fungera så att om vissa ideologier är det motståndaren som bestämmer fall någon tillhör, det är ju helt befängt. Den som säger att den är nazist, den är nazist. Det samma gäller för kommunister, muslimer, vildsvinsjägare, radiopratare och miljöpartister. Inget annat.
Svensk nazist skryter om att han har dödat
Krypskytten och nazisten Mikael Skillt, 37, skryter om att han dödat andra människor under strider i Ukraina. - Hur sjukt det än må låta är det inget man tänker över, svarar han på frågan hur det är att ha människoliv på sitt samvete. Han säger också att ett vitt Europa är en "utopi".
Det finns ju faktiskt rejält många nazzar i Sverige. Vera Oredsson är ju inte direkt den enda…..
Vera har svurit trohet till Hitler – brodern Folke hjälper flyktingar
Den ena hjälper flyktingar. Den andra har en bild på Hitler ovanför sängen. Livet för syskonen Folke Schimanski, 81, och Vera Oredsson, 89, tog två helt olika vändningar efter att de kom från krigets Tyskland till Sverige 1945. – Jag svor trohetseden inom Hitlerjugend när jag var 14 år. Den...