Nu har jag inte orkat läsa igenom alla sidorna med inlägg.. Men klart du ska göra som du vill.
Tänkte skriva om när jag tog lappen, läs om ni vill.
Min morsa var väldigt emot att jag skulle fixa hojkort+hoj. Hon vägrade dessutom att ta ett snack om det, varpå jag slängde ut mig "Då kan du fan inte klaga sen när jag väl kommer på hojjen". Hon visste att jag klarat teoriprovet, eftersom jag satte upp det på kylskåpet. Sen trodde hon att det rann ut i sanden.
I hemlighet körde jag i trafikskola. Köpte MC som stod hemma hos tjejjen där jag dessutom övade med hennes pappa. Ljög för mor min under ca 2 månaders tid. Hon trodde att jag låg hemma o latade mig, o var lite sur över att jag inte gjorde något hemma när jag bara var hemma hela dagarna (sommarlov). Men egentligen hade jag en hektisk sommar. Jobbade natt och övade på dagarna
Till sist var det dags för uppkörning, som jag klarade (på syrrans födelsedag hehe). Drog till mor och far på jobbet (de jobbar på samma ställe) och gled upp iklädd skinstället. Farsan sa bara "vad sa morsan?". Och hon frågade vem jag var ute o åkte med, men såg på mitt smile att jag tagit lappen. Så nästa fråga var, vem har du lånat hojjen av? Tror hon anade svaret på den frågan också redan innan jag svarade att den varit min i 2 månaders tid.
Hon har aldrig varit arg på mig för det jag gjorde. Givetvis är hon glad för min skull, men hon förstår ju att hon inte kan bestämma över mig.
Jag tycker du ska ta ett snack me dina päron, vägrar dom så gör det i smyg!!
TILLÄGG:
Insåg först efter att jag postat inlägget att du redan har körkort? Då ere ju inge snack om saken, för de vet väl att du har körkort? Klart du ska ha hoj isåfall!