Ska iväg till TriumphCenter o behöver hjälp!!! :)

Förstår ni inte varför vi är dryga mot honom så är ni dummare än vad han själv är.

Nu tycker jag att det hatas lite vääl mycket, även om det varit moppefuckovarning på karln ibland.

Sitta o sura med en -98 och mumla att den minsann är betald osv men Guess what, det är han som rattar ny hoj i vår oavsett finansiering.

Det är ju underbart att det finns dem som köper en ny hoj på hösten, lite som att plussa på den sura värdeminskningen med ny hoj, genom att åldra den ett år innan den ens är körd.

Du lär ju få ligga, köra fort och powerwheela hur som helst....

Hoppas den är tuff, ingen aning om hur de ser ut

Hoppas den är tuff, ingen aning om hur de ser ut

Ruskigt läcker hoj. :tummenupp

Daytona%20675%20Desktop%20a.jpg

Hoppas för din skull att det inte är Triumph Center i Stockholm du ska handla av :näsblod

Hoppas för DIN SKULL att du köpt den på TC i Stockholm... klart bästa och trevligaste försäljningsstället/verkstaden i Stockholm!!! Har köpt de senaste två hojarna där och har bara positivt att säga om dom.

...kan bara rekmonendera!

...Grattis till hojen, du kommer bli kanonnöjd!!! :tummenupp

Usch! Vad kostar hojen..100 000? Ränta på 10%? Amortering? Försäkring på hojen? Värdeminskningen på nyköpt!! Slipon skall köpas! Ensitscutz! Köra in hojen i ett antal mil!

Jag ser bara negativa saker med nyköp! Beg rockar, slipper man allt ovan!

Man slipper nog inte allt du.

Försäkrar du inte din begagnade hoj?

Det är avundsjuka. Personligen skulle jag ha lite svårt att skuldsätta mig i fem år framåt utan en aning om hur livet ser ut efter årsskiftet, men det är väl bara jag. Vill man ha något tillräckligt mycket är det kanske värt det?

Är det inte just den typen av människor som inte vågar handla som gör hela grejen svårare än vad det är med finanskrisen? dom som knappt vågar gå och handla käk pga börsen rasar, det är dom som gör krisen värre! Stör mig på alla dessa fega människor, hade alla varit som nash och stött konsumtionen hade vi inte inte varit i samma nedgång som idag!

Lev som vanligt och sluta fega!

Är det inte just den typen av människor som inte vågar handla som gör hela grejen svårare än vad det är med finanskrisen? dom som knappt vågar gå och handla käk pga börsen rasar, det är dom som gör krisen värre! Stör mig på alla dessa fega människor, hade alla varit som nash och stött konsumtionen hade vi inte inte varit i samma nedgång som idag!

Fan, du kan det där med nationalekonomi!

:rolleyes:

Fast o andra sidan så e de ju pga att folk lånar så förjävla massa som krisen började.

Så jag vet inte.

äh, det handlar väl inte om att vara feg, det handlar väl om att säkra och trygga sina egna tillgångar?

Haha! Hmm konstigt att du var "sjuk" just idag!:arsele Vad är oddsen lixom?:va Haha kom ihåg vad jag sa till dig igår!:7peta Men schysst hoj iaf, synd att du kommer klota den plus att du fortfarande inte har någon chans mot prillan!:slicka

För att fortsätta OT så är det ju iallfall bättre här än i amerikat. Där tappar ju folk förtroendet för hela ekonomiska systemet så fort det blir lågkonjuktur...

äh, det handlar väl inte om att vara feg, det handlar väl om att säkra och trygga sina egna tillgångar?

Killen har ju fast anställning. Och visst man kan betala kontant och det är säkrare. Men fan så mkt roligare o va lite fattigare med skuld till banken och ha en nice hojj.

Fast o andra sidan så e de ju pga att folk lånar så förjävla massa som krisen började.

Så jag vet inte.
Klart det är delvis sant men anledningen till att det fortsatte dyka va ju att folk tror på den "proppaganda" aftonbladet sprider när de gör allt för att sälja lösnummer och folk verkar bli rädda bara för att köpa mat för dagen=)

Last edited:

Kvalar in som det dummaste jag hört den här veckan:tummenupp

Killen har ju fast anställning. Och visst man kan betala kontant och det är säkrare. Men fan så mkt roligare o va lite fattigare med skuld till banken och ha en nice hojj.

Klart det är delvis sant men anledningen till att det fortsatte dyka va ju att folk tror på den "proppaganda" aftonbladet sprider när de gör allt för att sälja lösnummer och folk verkar bli rädda bara för att köpa mat för dagen=)

Faktum kvarstår ju dock att om folk kunde lära sig att köpa saker för sina egna pengar så skulle problemen vara ur världen.

Banken lånar pengar för att kunna låna ut pengar för att nån ska kunna köpa nåt dem inte kommer ha råd att betala av.
Det säger sig ju självt att de blir skit teslut.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti