Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Jag kanske har missat nått men varför är alla så jävla dryga??
Om man läst tidigare trådar av Nash så är det liksom självklart.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske har missat nått men varför är alla så jävla dryga??
Lånet gick galant! Inga jävla 6 månader fast innan man får ta lånet, Intyg på fastanställning och mitt leg behövdes.![]()
Om man läst tidigare trådar av Nash så är det liksom självklart.![]()
Hoppas för din skull att det inte är Triumph Center i Stockholm du ska handla av![]()
Hoppas den är tuff, ingen aning om hur de ser ut
Hoppas för din skull att det inte är Triumph Center i Stockholm du ska handla av![]()
Usch! Vad kostar hojen..100 000? Ränta på 10%? Amortering? Försäkring på hojen? Värdeminskningen på nyköpt!! Slipon skall köpas! Ensitscutz! Köra in hojen i ett antal mil!
Jag ser bara negativa saker med nyköp! Beg rockar, slipper man allt ovan!
Det är avundsjuka. Personligen skulle jag ha lite svårt att skuldsätta mig i fem år framåt utan en aning om hur livet ser ut efter årsskiftet, men det är väl bara jag. Vill man ha något tillräckligt mycket är det kanske värt det?
Är det inte just den typen av människor som inte vågar handla som gör hela grejen svårare än vad det är med finanskrisen? dom som knappt vågar gå och handla käk pga börsen rasar, det är dom som gör krisen värre! Stör mig på alla dessa fega människor, hade alla varit som nash och stött konsumtionen hade vi inte inte varit i samma nedgång som idag!
Lev som vanligt och sluta fega!
Är det inte just den typen av människor som inte vågar handla som gör hela grejen svårare än vad det är med finanskrisen? dom som knappt vågar gå och handla käk pga börsen rasar, det är dom som gör krisen värre! Stör mig på alla dessa fega människor, hade alla varit som nash och stött konsumtionen hade vi inte inte varit i samma nedgång som idag!
äh, det handlar väl inte om att vara feg, det handlar väl om att säkra och trygga sina egna tillgångar?
Klart det är delvis sant men anledningen till att det fortsatte dyka va ju att folk tror på den "proppaganda" aftonbladet sprider när de gör allt för att sälja lösnummer och folk verkar bli rädda bara för att köpa mat för dagen=)Fast o andra sidan så e de ju pga att folk lånar så förjävla massa som krisen började.
Så jag vet inte.
Kvalar in som det dummaste jag hört den här veckan![]()
Killen har ju fast anställning. Och visst man kan betala kontant och det är säkrare. Men fan så mkt roligare o va lite fattigare med skuld till banken och ha en nice hojj.
Klart det är delvis sant men anledningen till att det fortsatte dyka va ju att folk tror på den "proppaganda" aftonbladet sprider när de gör allt för att sälja lösnummer och folk verkar bli rädda bara för att köpa mat för dagen=)
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |