Ska iväg till TriumphCenter o behöver hjälp!!! :)

Grattis till en förbannat snygg hoj. Försök att inte göra en massa burnouts i vardagsrummet i vinter bara.

hehe :tungan lycka till med lån o mc :D :D :D

Inte för ja bryr mej :) ps pucken väntar enn på dej :D :D :D :såjaponken

Har redan det jag behöver o lite till :tummenupp

En liten musik mix skulle döpt om denna hehe innan ja mixa och laddda upp denne på nätet :D den påminner om trådskaparen ju LOL ----> http://www.youtube.com/watch?v=sN2gluWreMQ
hiihiihi

ps glöm inte dom strypta fot pinnarna BARA ASG ******** :klappar

HAHAAHHAHAHAAHAHHAA

Ha det bra alla o en trevlig fortsättnig :tungan

//Robin

675:orna e sjukt najsiga. Är det nå pulver i dem?? Hur "rymliga" är dom. Måste man vara 160cm för att rymmas eller ryms man även som fullvuxen?

Jo när det gäller honom så önskar man det.
Fast nu tänker vi lite olika klotning kanske, jag tänker som dendär filmen med gixxern om du sett den, han gasar ut från affären o halkar omkull.

Det önskar jag händer Nash.:D

har sett filmsnutten du pekar på, men förstår inte varför swedie tog bort mitt inlägg:va :va :va

Swedie; är du full lr? Vad var fel på min formulering? Jag önskade någon lycka till liksom!!

har sett filmsnutten du pekar på, men förstår inte varför swedie tog bort mitt inlägg:va :va :va

Swedie; är du full lr? Vad var fel på min formulering? Jag önskade någon lycka till liksom!!

Han menade antagligen att ta bort mitt inlägg men tog fel.

Edit: eller också hade du citerat personen över dig så han tog bort ditt för att få bort citatet.

Till er som gabbar, jag har ingen lust o förklara varför jag köpte en 675a NU och inte till vår, men folk som är insatta kan nog lista ut varför!
a hint, dom tillverkas INTE längre (08orna som JAG vill ha)

Jag köpte den för fullt pris och får med en jäkla massa saker på köpet inklusive pulverlackering av fälgarna så ALL credd till TC Söder, Finns ingen goare gubbe än herr Urban! GRYM service och sånt tålamod!

och till er som bara yapar om hur kasst det är att spendera pengar nu i penga krisen, HELT ärligt... Kliv ur era Skölpadds skal och "smell the roses" är det verkligen NÅN som märkt av det här i Sverige till den grad att VI kan kalla det kris...... I dont think so! Därav köpet! ;)

Ses på vägarna duuudes och dudetter! Natti natti!

Fan asså, jag känner mig så jävla trash me min asgamla MC o min ännu äldre bil.
Jävla skitgrejjer jag har.

En sporthoj som nästan gått 2500 mil fan, den e ju HELT slut.
SHIIIIT!!!

SHIIIIT!!!

Du måste ju vara en av de mest dryga människorna på detta forum. Om det inte är galla du spyr över att folk handlar på kredit (rätt sällan man gör det i dagens samhälle när man inte har getter att byta med...) så skriver du goja, bara för att, alternativt något om NHL till PS3 :fakta

Var inte du glad när du köpte din senaste hoj? Du hade säkert varit lika glad om du köpt den med hjälp av lånade pengar (fast man kanske bara behöver spara en månad för att ha råd med en sprillans hoj när man knegar som låtsaspolis???)

Du måste ju vara en av de mest dryga människorna på detta forum. Om det inte är galla du spyr över att folk handlar på kredit (rätt sällan man gör det i dagens samhälle när man inte har getter att byta med...) så skriver du goja, bara för att, alternativt något om NHL till PS3 :fakta

Var inte du glad när du köpte din senaste hoj? Du hade säkert varit lika glad om du köpt den med hjälp av lånade pengar (fast man kanske bara behöver spara en månad för att ha råd med en sprillans hoj när man knegar som låtsaspolis???)

:tummenupp

Till er som gabbar, jag har ingen lust o förklara varför jag köpte en 675a NU och inte till vår, men folk som är insatta kan nog lista ut varför!
a hint, dom tillverkas INTE längre (08orna som JAG vill ha)

Jag köpte den för fullt pris och får med en jäkla massa saker på köpet inklusive pulverlackering av fälgarna så ALL credd till TC Söder, Finns ingen goare gubbe än herr Urban! GRYM service och sånt tålamod!

och till er som bara yapar om hur kasst det är att spendera pengar nu i penga krisen, HELT ärligt... Kliv ur era Skölpadds skal och "smell the roses" är det verkligen NÅN som märkt av det här i Sverige till den grad att VI kan kalla det kris...... I dont think so! Därav köpet! ;)

Ses på vägarna duuudes och dudetter! Natti natti!

Äh va fan, -pengar ska rulla, -å vem fan bryr sig när man e åttio om man köpte hojen på hösten -08 eller våren -09...

Köpte min i augusti, hann med två månader, vet inte om jag blev så mkt lyckligare av det, går säkert att räkna sönder det köpet kraftigt med, men nu har man något att spendera pengarna på under vintern med, tänk vad tillbehör man kan montera...

Triumph is a way of life... TC Söder är suveräna... dessutom något vackert att vila ögonen på under hela vinteperioden!

Over and out, -nu ska jag åka och hämta mina Pazzo´s! :yoparty

Haha vilken förbannat tragsisk tråd, den sållar verkligen ut alla JANTELAGARE...& det fanns det gott om.

Om en ung snubbe med fast jobb drömt om en hoj länge, & sedan tar ett lån (som dom flesta gör när dom köper ny hoj) så blir det ett jävla liv..

Otroligt att folk orkar vara så avundsjuka.

Grattis till hojen från mig, & kör försiktigt i vår.

SHIIIIT!!!

Förslag till åtgärd:
-Köp en ännu äldre hoj och bil, då har du mer att skriva om
-Köp en ny hoj och en ny bil (då kanske du måste låna :) )

Äh va fan, -pengar ska rulla, -å vem fan bryr sig när man e åttio om man köpte hojen på hösten -08 eller våren -09...

:tummenupp :tummenupp :tummenupp
mycket bra sagt!

--------------------------------------------------------------------------
Fortfarande inga bilder på hojen!?!??! Släng upp en bild god damn it, annars börjar jag också predika om att du tog lån och inte bad farsan betala för kalaset!

Last edited:
Grattis till Hojjen!

Jag kommer att ställa på min i mitten/slutet av mars. Den 15:e mars blir min 675:a 3 år gammal och då sjunker försäkringen till 12 791:- / år vilket jag tycker är grymt bra för en relativt ny sporthoj.
Självrisken ligger på 6000:- vilket är nice det med.

Man får tänka på att jag är 24 år gammal och bor i innerstan i Göteborg.

Ha det kalas! Hoppas du orkar vänta till våran!

Grattis till en apsnygg hojj :tummenupp .
Dom flesta triumph center i sverige har sjukt bra service och kundbemötande.. fick en hel del saker billigt när jag köpte min street ungefär denna tiden förra året.. han dock med att åka runt 100 mil under vintern oxå. :D .
Men bra val.. bättre service än vad triumph ger i sina butiker är svårt att få nån annan stans.. jag handlade på triumph center i linköping :yoparty .

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra