Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förstår ni inte varför vi är dryga mot honom så är ni dummare än vad han själv är.
Jo när det gäller honom så önskar man det.
Fast nu tänker vi lite olika klotning kanske, jag tänker som dendär filmen med gixxern om du sett den, han gasar ut från affären o halkar omkull.
Det önskar jag händer Nash.![]()
har sett filmsnutten du pekar på, men förstår inte varför swedie tog bort mitt inlägg![]()
![]()
![]()
Swedie; är du full lr? Vad var fel på min formulering? Jag önskade någon lycka till liksom!!
Fan asså, jag känner mig så jävla trash me min asgamla MC o min ännu äldre bil.
Jävla skitgrejjer jag har.
En sporthoj som nästan gått 2500 mil fan, den e ju HELT slut.
SHIIIIT!!!
Du måste ju vara en av de mest dryga människorna på detta forum. Om det inte är galla du spyr över att folk handlar på kredit (rätt sällan man gör det i dagens samhälle när man inte har getter att byta med...) så skriver du goja, bara för att, alternativt något om NHL till PS3
Var inte du glad när du köpte din senaste hoj? Du hade säkert varit lika glad om du köpt den med hjälp av lånade pengar (fast man kanske bara behöver spara en månad för att ha råd med en sprillans hoj när man knegar som låtsaspolis???)
Till er som gabbar, jag har ingen lust o förklara varför jag köpte en 675a NU och inte till vår, men folk som är insatta kan nog lista ut varför!
a hint, dom tillverkas INTE längre (08orna som JAG vill ha)
Jag köpte den för fullt pris och får med en jäkla massa saker på köpet inklusive pulverlackering av fälgarna så ALL credd till TC Söder, Finns ingen goare gubbe än herr Urban! GRYM service och sånt tålamod!
och till er som bara yapar om hur kasst det är att spendera pengar nu i penga krisen, HELT ärligt... Kliv ur era Skölpadds skal och "smell the roses" är det verkligen NÅN som märkt av det här i Sverige till den grad att VI kan kalla det kris...... I dont think so! Därav köpet!
Ses på vägarna duuudes och dudetter! Natti natti!
Fan asså, jag känner mig så jävla trash me min asgamla MC o min ännu äldre bil.
Jävla skitgrejjer jag har.
En sporthoj som nästan gått 2500 mil fan, den e ju HELT slut.
SHIIIIT!!!
Äh va fan, -pengar ska rulla, -å vem fan bryr sig när man e åttio om man köpte hojen på hösten -08 eller våren -09...
Jag är 193 och sitter riktigt bra, och det går alldeles utmärkt att powerwheela dom!675rna e sjukt najsiga. Är det nå pulver i dem?? Hur "rymliga" är dom. Måste man vara 160cm för att rymmas eller ryms man även som fullvuxen?
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |