Ska iväg till TriumphCenter o behöver hjälp!!! :)

Blev du lurad eller har du skrivit fel? Det där är ju ingen SE, den har ju guldfälgar t.ex.

Jag tittade i ditt garage, fin rumpa, men ringarna var inte riktigt min stil.

Last edited:
Läs, Snälla LÄS på garage sidan!

Ska pulverlackas innan jag tar ut den i sommar. Dom ska göra den till en SE.
Ända in till Kronmuttern ;)

Yeay! :)

Det gör de ju fortfarande inte till en SE, tycker iofs att den är snygg som den är. Varför härma något, när du kan göra något eget isåntfall (om du nu promt ska lacka om). Förstår att det kryper i fingrar för att köra, grattis till hojen!

Det gör de ju fortfarande inte till en SE, tycker iofs att den är snygg som den är. Varför härma något, när du kan göra något eget isåntfall (om du nu promt ska lacka om). Förstår att det kryper i fingrar för att köra, grattis till hojen!

Jo den är läskigt fräsh men jag tycker SE är snyggare så därför så bad jag dom fixa det, o det kostar mig inget extra för dom gick med på det så wooptido!

AH SKOJA inte, Jag funderade en stund på att be dom strypa den till 25KW på plats så jag kunde åka en sväng :D

Ska du ha hojen i sovrummet och gnida snigelspår på den? Ut och knäskrapa, jävla mes!

Glöm att du köpt en 2009, det är nämligen omöjligt, Daytonan kommer in nytt utförande fom -09 med byggstart jan-09.
Vet detta med säkerhet pga att jag lagt en order på en sådan.

Så grattis till en -08

Last edited:
IMG_03612.JPG

näe men då vet jag vem du är iaf, har funderat lite på hur jag känner igen dig, men jag jobbar rätt nära kan man säga... runt hörnet av erat extremt fula bruna hus:tungan

du har sett mig säkert åka förbi med en cbr600rr...

vi ses nästa sommar

Glöm att du köpt en 2009, det är nämligen omöjligt, Daytonan kommer in nytt utförande fom -09 med byggstart jan-09.
Vet detta med säkerhet pga att jag lagt en order på en sådan.

Så grattis till en -08

Hahahaa oroa dig inte, Jag hade valet att köpa en 09a men jag tycker om 08an mer, Snyggare enligt mig :) Tror inte du blir besviken på din 09a heller ska du se ;)

näe men då vet jag vem du är iaf, har funderat lite på hur jag känner igen dig, men jag jobbar rätt nära kan man säga... runt hörnet av erat extremt fula bruna hus:tungan

du har sett mig säkert åka förbi med en cbr600rr...

vi ses nästa sommar

Hahahaa, okay :P Sjukt att du lagt märke till mig av alla 600 anställda i vårat bruna FULA hus :P

Har fan inte sett din CBR men jag håller utkik till nästa sommar!
Race på Bällstavägen!

Last edited:
Hahahaa oroa dig inte, Jag hade valet att köpa en 09a men jag tycker om 08an mer, Snyggare enligt mig :) Tror inte du blir besviken på din 09a heller ska du se ;)

Såg bara att du skrivit i ditt garage 2009.

Snyggare:va den är ju knappt ändrad optiskt, dom stora ändringarna är ju prestanda och under skalet +priset.

Och besviken lär jag inte bli har en -06a redan.

Jo men priset är väl inte en SÅ stor ändring.
Tycker framlyktorna och insuget med 2 plastbitar som går tvärs över inte ser lika bra ut som 08an men att dom faktist skalat av 3 kilo på den redan så lätta hojen är ju sjukt bra gjort av dom :)

Men man måste väl se hojen på riktigt för att verkligen ge sin mening!

drar den inte min r6 så är det inget o ha haha, nej skoja, grattis till en superkul hoj, hoppas du kommer ha fina minnen utav sen när du uppgraderar dig till en ducati desmosedici rr :tummenupp

Jo men priset är väl inte en SÅ stor ändring.
Tycker framlyktorna och insuget med 2 plastbitar som går tvärs över inte ser lika bra ut som 08an men att dom faktist skalat av 3 kilo på den redan så lätta hojen är ju sjukt bra gjort av dom :)

Men man måste väl se hojen på riktigt för att verkligen ge sin mening!

106.9k -08, 113,9k -09, du har väl inte pyntat full pris för en -08 nu när det nästan är vinter? har sett rea priser för under 100k för osålda lagerhojar.

Jag kanske har missat nått men varför är alla så jävla dryga??

Det är väl kul att grabben har köpt en fin hoj han gillar?

:confused:

Jag kanske har missat nått men varför är alla så jävla dryga??

Det är väl kul att grabben har köpt en fin hoj han gillar?

:confused:
Det är avundsjuka. Personligen skulle jag ha lite svårt att skuldsätta mig i fem år framåt utan en aning om hur livet ser ut efter årsskiftet, men det är väl bara jag. Vill man ha något tillräckligt mycket är det kanske värt det?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti