ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ahaaa.Skalman skrev:2651355Fosie är en stadsdel i Malmö.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ahaaa.Skalman skrev:2651355Fosie är en stadsdel i Malmö.
Lantis skrev:2651149Dom kallar sig för arbetare. Undrar hur många av dem som har ett jobb?
Markus skrev:2651444De hade ju fått sparken, det sade de ju till och med. Kan man förresten få bättre bekräftelse som arbetsgivare att man avskedat rätt personer när de dyker upp med sådant drägg senare?
Tycker poliserna var fjantiga, de kunde gott släppt hundarna och skjutit han med skägg. Fy fan vad ful han var.![]()
Skalman skrev:2651461Nja...det var bara en som hade fått kicken. Nämligen fjanten i slutet på filmen som nästan lyckas rymma från polisen, med ett nytt snyggt "armband" på ena handleden.
Ang. han med skägget så hade väl han typutseendet för en syndikalistmedlem
Tvivlar f.ö. på att alla som stod där var medlemmar. Antagligen var minst hälften av dem inhyrda proffsbråkmakare från KPR, AFA och annat löst pack.
Långa farbron skrev:2651481Dom(TM) där kommunisterna lämnar en inte i fred,dom är som Jehovas vittnen.
Skulle bara gå och köpa mig ett par öl på systemet...och vips så har man en dåre som står mitt i vägen och gafflar om A-kassor och vill ge en tidnigen Poroletären.
![]()
Skalman skrev:2651506Givetvis tog du en tidning, rev sönder den på mitten och kastade den i en soptunna mitt framför honom, eller? Om inte, SKÄMS!
Hagster skrev:2651209De blev anfallna av polisen och misshandlade! Tyck synd om vänsterpacket!
Ska själv gå med och hoppas att polisbruden kommer och drar i mig.![]()
Om någon vill blockera något, ring mig!
Skalman skrev:2651506Givetvis tog du en tidning, rev sönder den på mitten och kastade den i en soptunna mitt framför honom, eller? Om inte, SKÄMS!
Markus skrev:2651653
Hyfsat labilt.
Kuritas skrev:2651840Syndikalisterna tjatar rätt mycket om "Grundlagen", och att man enligt den har rätt att visa ohörsamhet mot ordningsman, begå våld mot tjänsteman et cetera. Finns det någon juridiskt påläst här som kan kommentera detta, finns det något förnuft i det eller lallar de bara?
Kuritas skrev:2651840Syndikalisterna tjatar rätt mycket om "Grundlagen", och att man enligt den har rätt att visa ohörsamhet mot ordningsman, begå våld mot tjänsteman et cetera. Finns det någon juridiskt påläst här som kan kommentera detta, finns det något förnuft i det eller lallar de bara?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |