Skönt att se att polisen gör nytta.

Nya bataljer för en vecka sedan. Fackföreningen/extremistgruppen Syndikalisterna blockerade ingången till en japansk krog i Malmö eftersom en oduglig kock hade fått sparken. Av en slump var jag sugen på japansk öl i fredags och begick mig därför till Lilla Torg där ett 50-tal extremister blockerade ingången till krogen.

Inte helt otippat var det samma personer som stod och fjantade sig utanför krogen som syntes på videon från i somras. Någon körde upp en filmkamera i nyllet på mig när jag ville gå in på krogen, men när jag kontrade med min mobilkamera gömde hon ansiktet bakom sin flagga. Det säger en hel del om vad det är för patrask som håller på så där.
Det var en del som fick smaka pepparsprayen för en vecka sedan också.

Ha gott åt kommunisterna :tummenupp

PS: Dom kallar sig för arbetare. Undrar hur många av dem som har ett jobb?

Last edited:
Är det förresten någon som vet när rättegångarna från Fosie-incidenterna är? Eller de har varit? Man måste ju gå dit och visa sitt stöd åt Malmöpolisen :) I krogincidenten för en vecka sedan är man ju själv en av målsägandena, så man vill ju vara bra preppad.

Skalman skrev:
2651142 Nya bataljer för en vecka sedan. Fackföreningen/extremistgruppen Syndikalisterna blockerade ingången till en japansk krog i Malmö eftersom en oduglig kock hade fått sparken. Av en slump var jag sugen på japansk öl i fredags och begick mig därför till Lilla Torg där ett 50-tal extremister blockerade ingången till krogen.

Inte helt otippat var det samma personer som stod och fjantade sig utanför krogen som syntes på videon från i somras. Någon körde upp en filmkamera i nyllet på mig när jag ville gå in på krogen, men när jag kontrade med min mobilkamera gömde hon ansiktet bakom sin flagga. Det säger en hel del om vad det är för patrask som håller på så där.
Det var en del som fick smaka pepparsprayen för en vecka sedan också.

Skönt att dra upp mobilkameran! :tummenupp
Helt sanslöst hur de orkar hålla på. Tack och lov verkar de ha lugnat ner sig här i "veganstaden".

Jag hör inte vad han säger.

De blev anfallna av polisen och misshandlade! Tyck synd om vänsterpacket!

Ska själv gå med och hoppas att polisbruden kommer och drar i mig. :tuttar

Om någon vill blockera något, ring mig!

Som vanligt är dom så tuffa till en början . men efter några gram pepparsprej så gråter dom som små barn. och röda om näsan blir dom också. HA rätt åt grönsaks punkarna

Riktigt ball att se på! =) Om den jävla hunden kunde var tyst bara =( varför har de den där tro =/ Det är väl ändå vovven som förstör hela DEL 1? =/

Skrattade gott åt vissa =) lägga sig och skrika och sprattla som en 3åring :D

Skulle vara kul med fler filmer... gärna lite mer våld var lite klent det här! lägga minst 1h av staten pengar på att skingra lite folk! in med en trågasbara så borde det ha blivit lite bättre effekt! :yoparty

Hagster skrev:
2651209 De blev anfallna av polisen och misshandlade! Tyck synd om vänsterpacket!

Ska själv gå med och hoppas att polisbruden kommer och drar i mig. :tuttar

Om någon vill blockera något, ring mig!

Om man gör sig skyldig till lagbrott (egenmäktigt förfarande, samt ohörsamhet mot ordningsmakten) får man finna sig i att bli avlägsnad med våld efter att ha fått chansen att frivilligt lämna platsen. Fast håller med dig om den där polisbruttan, hon får gärna handfängsla mig i bingen :tungan

Edit: Artikel från kroggrejen: http://sydsvenskan.se/malmo/article200176.ece

På första bilden står det en tuffing i brun skinnjacka med en störtkruka i handen (som inte syns) längst till höger och käftar med patrasket. Det är jag :arsele

Last edited:
Sporthojarn skrev:
2651335 Tummen upp för den trevliga människosynen på SH! :tummenupp

:punchintheface
Väntade på det där :hihi

Kan väll knappast kallas övervåld att flyta på någon snevriden pubertetsslyngel?

vad är en fosie :va

vad är för fel på dom :näsblod

Last edited:
Asså garvar så hårt, "polisen dunkar strejkvaktens huvud i väggen" killen girar vänster när två poliser bär bort honom.

Skulle vilja se hur dom reagerade om man samlade ihop 30pers och blockerade ingången till deras lägenhet med motivationen "Vi har rätt att vara här" haha

Övervåld my ass pubkön på juldagen går mkt mtk vildare till än sådär :)

prulle skrev:
2651343 Väntade på det där :hihi

Kan väll knappast kallas övervåld att flyta på någon snevriden pubertetsslyngel?

Nej, håller med. Kan knappast vara normalt att önska livet ur dom heller?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman