Skäligt pris KTM 950 ADV?

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Jaha. Nu har ju någon admin här inne tydligt visat vad som gäller på detta forum!
Två av mina inlägg är borttagna sen igår kväll. Får tacka de som valde att citera mig så de fortfarande syns ni är bäst! :hjarta

Är det så här det ska funka på Sporthoj i fortsättningen? Någon dryg ***** får skriva och vara nedvärderande i sina inlägg mot flera olika individer. När någon (i detta fall jag) blir förbannad så tas mina inlägg bort men den andras (888) får stå kvar obesvarade.

Skulle vilja att den admin som så fint tog bort mina inlägg besvarar (i tråden) varför just mina togs bort men 888 fick fortsätta och vara kvar?

Snygg censur! :brinnerup
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Vad i reglerna "Ägarna av Sporthoj.com reserverar sig rätten att radera, redigera, flytta eller stänga en innehållstyp av vilken anledning som helst." är det som kan uppfattas som oklart? Ett skäligt pris för både en beggad KTM och ett forums trivsel. Flashback har ett MC-forum.
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Hahaha! Så du menar på fullaste allvar att 888ans inlägg följer god Sporthojs sed och visar på respekt mot andra användare och därmed får stå kvar obesvarat? Har du läst tråden och hans svar mot CP-kossa och mig innan du helt godtyckligt fick för dig att ta bort mina svar?

Antar mao att det var du som raderade mina inlägg? Du kanske känner 888a vad vet jag. Kan inte bry mig mindre! Anser dock att du som admin har ett ansvar att vara rättvis i din bedömning! Kan du inte vara det så lämna ifrån dig dina adminrättigheter eller bli admin på Flashback! Du verkar ha mer kunskap om det forumet än mig om du vet att det finns en mc-del. Jag är aldrig där!

Som det är nu så premieras tonläget från 888 då svar på tal inlägg tas bort. Kanske är så du vill ha det???
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Hahaha! Så du menar på fullaste allvar att 888ans inlägg följer god Sporthojs sed och visar på respekt mot andra användare och därmed får stå kvar obesvarat? Har du läst tråden och hans svar mot CP-kossa och mig innan du helt godtyckligt fick för dig att ta bort mina svar?

Antar mao att det var du som raderade mina inlägg? Du kanske känner 888a vad vet jag. Kan inte bry mig mindre! Anser dock att du som admin har ett ansvar att vara rättvis i din bedömning! Kan du inte vara det så lämna ifrån dig dina adminrättigheter eller bli admin på Flashback! Du verkar ha mer kunskap om det forumet än mig om du vet att det finns en mc-del. Jag är aldrig där!

Som det är nu så premieras tonläget från 888 då svar på tal inlägg tas bort. Kanske är så du vill ha det???
Vi betalar inte en spänn att vara medlem här och då får vi finna oss i besluten som tas av admin och den som har/äger sajten. Ut och kör en sväng med hojen, ta en räkmacka ?

3dfd75a3d7fb64e586d5bc50a9b425a4.jpg
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Att du fortfarande inte förstår vad som hänt och varför är tyvärr inget jag kan hjälpa dig med. Jag har noll adminrättigheter här på Sporthoj och lika mycket på Flashback. Knappen "Report" får andra använda, själv skrev jag "jösses" som svar. Flashback modereras trots MSM påstående om annat. Ja, jag är aktiv även där.
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Men snälla nån. Förklara då Anders eftersom jag "fortfarande inte förstår" vad som hände! Jag vill gärna veta eftersom du menar på att du gör! Någon har ju uppenbarligen blivit kränkt och tagit bort mina inlägg. Antog det var du pga. ditt svar ovan.
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Vi betalar inte en spänn att vara medlem här och då får vi finna oss i besluten som tas av admin och den som har/äger sajten. Ut och kör en sväng med hojen, ta en räkmacka ?
Helt sant det gör vi inte men vi betalar indirekt genom att acceptera riktad reklam. Detta är enda (den enda!) siten jag inte kör adblock på. Än så länge iallafall!
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Uppfattar man sig kränkt av moderering på Sporthoj är risken stor att tråden nålas och vederbörligen används som humorobjekt i decennier framåt... med det sagt så ligger det nog i sakens natur att tjafs behöver styras upp och den berömda "rättvisan" som alla letar efter - den finns inte. :)
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Uppfattar man sig kränkt av moderering på Sporthoj är risken stor att tråden nålas och vederbörligen används som humorobjekt i decennier framåt... med det sagt så ligger det nog i sakens natur att tjafs behöver styras upp och den berömda "rättvisan" som alla letar efter - den finns inte. :)
Är inte här för att skaffa vänner eller liknande. Det har jag så det räcker. Är jag kränkt av admins moderering? Vill man använda det uttjatade ordet så absolut, gör det men jag skiter i vilket.

Jag snea på 888ans tonläge mot ffa Kossa och hans dryga jävla sätt att skriva på. Tydligen är det ju helt ok enligt den admin som modererar i tråden.

Sen har ju flertalet andra tydligt visat vilka de är med sina inlägg i efterhand.
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Helt sant det gör vi inte men vi betalar indirekt genom att acceptera riktad reklam. Detta är enda (den enda!) siten jag inte kör adblock på. Än så länge iallafall!

Är inte här för att skaffa vänner eller liknande. Det har jag så det räcker. Är jag kränkt av admins moderering? Vill man använda det uttjatade ordet så absolut, gör det men jag skiter i vilket.

Jag snea på 888ans tonläge mot ffa Kossa och hans dryga jävla sätt att skriva på. Tydligen är det ju helt ok enligt den admin som modererar i tråden.

Sen har ju flertalet andra tydligt visat vilka de är med sina inlägg i efterhand.
Vi vänder på det ? Varför är du här? Behöver du hjälp och tips med din hoj är du på rätt ställe. Jag har fått mycket matnyttiga råd och tips här ?
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Samma som dig. Matnyttiga råd och tips samt den till 99% goa atmosfären som är här mellan användarna. Förutom några få individer då! ?
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Då ser vi till att få något fel på hojarna och få en anledning posta en "hjälp mig" tråd ?
Hahaha! Ja hade det inte varit för BMWs erkända kvalle (host host host)... så hade jag nog kunnat hitta något! :hihi:rofl:lol
 

Snöskoter

Medlem
Gick med
2 Jan 2015
Ort
Umeå
Hoj
Zephyr 750
Sammanfattning av tråden:

1. Lilla jag frågar om ifall priset är skäligt...
tenor.gif


2. In kliver Schnell och 888...
0d9c3f205626bf418c07229a90445b47.gif


3. 20 sekunder senare..
giphy.gif
tumblr_nwkuqtIYcK1tbcweeo1_400.gifv
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top