Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lövis skrev:I kväll är ju sista fikat i lokalen...
Skulle vi kunna flytta det till lite senare??
jag slutar kl 19,00.
Vilka skall dit isof.?

ehhh ehh ehhh "cykelklubben"erik skrev:jag ska till cykelklubben och betala min tävlingslicens så jag kan inte komma![]()
Supermoto skrev:ehhh ehh ehhh "cykelklubben"Som i trampcykel. Satan så gay
rainman skrev:Måste hålla med Mario här, Vanlig cykling är väldigt GAY.
Och så dopar dom sig åså, och då pratar jag inte ÖL här utan riktiga grejor. Fast å andra sidan, i italien så har väl eliten i cykling ungefär samma status som rockstjärnor med allt vad det innebär, groupis mm
erik skrev:jag ska till cykelklubben och betala min tävlingslicens så jag kan inte komma![]()
schrunken skrev:Betala tävlingslicens? Och hur lång tid tar det?
Jag blir så besviken...
erik skrev:visst är det "vanlig" cykel vi pratar om, mountainbike närmare bestämt. cykelbyxor kanske är lite gay men de är i alla fall inte lila till färgen... fast å andra sidan så borde tajta skinnkläder vara lite gay det med.
tyvärr har inte cyklingen samma status i Sverige som i sydeuropa, men för cyklister på min nivå är det nog t.o.m svårt att hitta groupies i Italien...
rainman skrev:Åhhh... Downhill är vääldigt kaxigt!! nästan så kaxigt att man kan ta bort det från GAY-listan, men bara nästan![]()
erik skrev:tyvärr håller inte jag på med downhill utan cross-country vilket är cykelsportens svar på enduro och det är väl inte gay?

blom skrev:nästa vecka är det fika som vanligt på onsdag men en hemlig platts kommer att utses snart till det..![]()
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |