Sista fikat i lokalen

Lövis

PennyBridge Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia
I kväll är ju sista fikat i lokalen...
Skulle vi kunna flytta det till lite senare??
jag slutar kl 19,00.
Vilka skall dit isof.?

Lövis skrev:
I kväll är ju sista fikat i lokalen...
Skulle vi kunna flytta det till lite senare??
jag slutar kl 19,00.
Vilka skall dit isof.?

ingen fika för mig... Ska iväg med jobbet och äta tacos och bowla... kan hända att nån öl slinker ner åså eftersom det ingår :öl

jag ska till cykelklubben och betala min tävlingslicens så jag kan inte komma :(

erik skrev:
jag ska till cykelklubben och betala min tävlingslicens så jag kan inte komma :(
ehhh ehh ehhh "cykelklubben" :confused: Som i trampcykel. Satan så gay

Supermoto skrev:
ehhh ehh ehhh "cykelklubben" :confused: Som i trampcykel. Satan så gay

Måste hålla med Mario här, Vanlig cykling är väldigt GAY.
Och så dopar dom sig åså, och då pratar jag inte ÖL här utan riktiga grejor. Fast å andra sidan, i italien så har väl eliten i cykling ungefär samma status som rockstjärnor med allt vad det innebär, groupis mm

rainman skrev:
Måste hålla med Mario här, Vanlig cykling är väldigt GAY.
Och så dopar dom sig åså, och då pratar jag inte ÖL här utan riktiga grejor. Fast å andra sidan, i italien så har väl eliten i cykling ungefär samma status som rockstjärnor med allt vad det innebär, groupis mm

visst är det "vanlig" cykel vi pratar om, mountainbike närmare bestämt. cykelbyxor kanske är lite gay men de är i alla fall inte lila till färgen... fast å andra sidan så borde tajta skinnkläder vara lite gay det med.

tyvärr har inte cyklingen samma status i Sverige som i sydeuropa, men för cyklister på min nivå är det nog t.o.m svårt att hitta groupies i Italien...

erik skrev:
visst är det "vanlig" cykel vi pratar om, mountainbike närmare bestämt. cykelbyxor kanske är lite gay men de är i alla fall inte lila till färgen... fast å andra sidan så borde tajta skinnkläder vara lite gay det med.

tyvärr har inte cyklingen samma status i Sverige som i sydeuropa, men för cyklister på min nivå är det nog t.o.m svårt att hitta groupies i Italien...

Åhhh... Downhill är vääldigt kaxigt!! nästan så kaxigt att man kan ta bort det från GAY-listan, men bara nästan :D

rainman skrev:
Åhhh... Downhill är vääldigt kaxigt!! nästan så kaxigt att man kan ta bort det från GAY-listan, men bara nästan :D

tyvärr håller inte jag på med downhill utan cross-country vilket är cykelsportens svar på enduro och det är väl inte gay?

nästa vecka är det fika som vanligt på onsdag men en hemlig platts kommer att utses snart till det.. :rolleyes:

blom skrev:
nästa vecka är det fika som vanligt på onsdag men en hemlig platts kommer att utses snart till det.. :rolleyes:

Jaha, hemlig? För vem då? Får inte jag veta vart vi ska fika, betyder det att jag måste sitta ensam på ett fik eftersom jag åkte till fel ställe där det inte var några andra PBR:are? :confused:

jag tänkte att vi skulle åka på icracing i toyotahallen.... men nu har kjelle bjudit upp till dans :D

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back