Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
såNr:18 skrev:Kan inte denna tråden stanna längst upp![]()
Kungligt!! TackarSwedie skrev:

Kostar inget att titta, vi kommer dessutom att ha ett informationsmöte om ERF-serien 2005Kraschpucken skrev:Kostar det nåt o åka o kolla eller? man har ju inte fått sitt kort än.. men det vore lattjo o se lite gathojar in action!![]()
Prova att hålla fullt på fyran in i karusellen, Brink säger att det gårZilversurfer skrev:Vi ses på A-torp!!!! ( Om det inte snöar )
Mvh//ZS

Han säger att det ska gå, men det är inte bevisat än.Nr:18 skrev:Prova att hålla fullt på fyran in i karusellen, Brink säger att det går![]()

Nr:18 skrev:Prova att hålla fullt på fyran in i karusellen, Brink säger att det går![]()

Fürsten provade att åka på 5:an istället för 4:an med samma varvtal, det gick inte heller braZilversurfer skrev:Det går allt..men sen hur det går är en helt annan sak![]()
Grattis!anja skrev:![]()
mitt körkort fyller tungt på söndag.

Annars finns det regndäckSwedie skrev:Kan va alla dansa nån sorts dans så att det blir torrt?

jo jag har det, jag kommer hursomhelst dit. Men jag är väl inte nån direkt hejare på regn. Sist jag körde på anderstorp i regn så fick jag byte ram på hojen. Sen är regn o +5 väldigt kallt.Nr:18 skrev:Annars finns det regndäck![]()
Då är det dags att lära sej regnkörning! Ta rygg på nån gammal b-gubbe, så kanske det lossnarSwedie skrev:jo jag har det, jag kommer hursomhelst dit. Men jag är väl inte nån direkt hejare på regn. Sist jag körde på anderstorp i regn så fick jag byte ram på hojen. Sen är regn o +5 väldigt kallt.
Zeb_Macahan skrev:+10 och regn med mörka moln säger prognosen... Var det imorgon ni bestämde om det skulle ställas in eller ej? Har tyvärr inga regndäck till motarden...
//jaG
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!