Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm, tror jag vet vem du var... du stod rättså still vid nått tillfälle... jag var på 04 R1an.. röd o svart.Tåbbä skrev:Det var första gången som jag körde på bana nu i helgen! fy fan va kul, men jag hoppas att ni andra proffs hade lite överseende med att jag låg och vinglade i spåren..
Ni fick ju träna på att köra om iaf!![]()
Swedie skrev:hmm, tror jag vet vem du var... du stod rättså still vid nått tillfälle... jag var på 04 R1an.. röd o svart.
Hoppas ingen som var där tyckte jag körde för taskigt eller dumt vid omkörningar. Försökte ha iaf en bit utrymme för "misstag".
Swedie skrev:hmm, tror jag vet vem du var... du stod rättså still vid nått tillfälle... jag var på 04 R1an.. röd o svart.
Hoppas ingen som var där tyckte jag körde för taskigt eller dumt vid omkörningar. Försökte ha iaf en bit utrymme för "misstag".
Mattias skrev:Då var det klart! Anja vann på Bambi slayer 2000-hojen. Resten var långt bak.
Kommer fler tillfällen nästa säsong!anja skrev:
edit: dethär var nog årets roligaste banåka. tacktack!
Well, får man låna en välpreparerad fullblodsräser så är det klart att det blir kul.anja skrev:
edit: dethär var nog årets roligaste banåka. tacktack!
ja det blev ju sol faktiskt o rättså varmt på eftermiddagen. Synd att det klara vädret kom lite sent på dagen bara. Riktigt skönt att få rasta hojen o mig själv. Idag har jag träningsvärk.Zilversurfer skrev:Joooo, du körde som knast, Ähh - det är lungt jag stod för f*n still med slicks i blöta!! När det blev torrt vid 14.00, började det röra på sig.Lite ovant att köra dom första varven då det var -99 senast jag körde på A-torp ( med fetvurpa på varv 2 ).
Men härligt att få köra en sista gång -04.
Mvh//ZS
app app, på bakhjulet får man inte köra så det kan inte ha varit jagArawak skrev:Snabb som satan tyckte jag du var, sen körde du om mig på bakhjulet![]()
Vilka tider kör du på ungefär?
skit oxå.. en viss person jag hade med dåva.. hon e.. det var hennes fel. hon tog lång tid på sig o pumpa luft i däcken åt migJensen skrev:några till. sorry swedie, tror inte du var igång alls när jag var där, mellan 14-15 cirkusville ju se R1 -04 in action !!
Välkommen tillbaka till vårenPeppeBus skrev:Ja jäklar i min låda vad köra det blev till slut... 25 mil på 3 timmar![]()
Inte ofta man får köra så mycket. Träningsvärk har man oxå.
Va kul o köra på A-torp igen. Det var säkert 4 år sedan sist. Ducceklubben har ju inga körning på denna banan..... lustigt ;-)
Tack o hej!
//Peppe
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |