Sista bankörningen innan man lägger på dubbdäck!

Kostar det nåt o åka o kolla eller? man har ju inte fått sitt kort än.. men det vore lattjo o se lite gathojar in action! :banana

Kraschpucken skrev:
Kostar det nåt o åka o kolla eller? man har ju inte fått sitt kort än.. men det vore lattjo o se lite gathojar in action! :banana
Kostar inget att titta, vi kommer dessutom att ha ett informationsmöte om ERF-serien 2005 :tummenupp

Nr:18 skrev:
Kungligt!! Tackar :tummenupp
Jag hatar att behöva säga "vad var det jag sa?", :banana men vad var det jag sa?

Är det nån som åker från stockholm som har transportplats? jag kan ordna färdproviant och bidrar givetvis till bensinkostnaderna.

:banana
mitt körkort fyller tungt på söndag.

Nr:18 skrev:
Annars finns det regndäck :7peta
jo jag har det, jag kommer hursomhelst dit. Men jag är väl inte nån direkt hejare på regn. Sist jag körde på anderstorp i regn så fick jag byte ram på hojen. Sen är regn o +5 väldigt kallt.

Swedie skrev:
jo jag har det, jag kommer hursomhelst dit. Men jag är väl inte nån direkt hejare på regn. Sist jag körde på anderstorp i regn så fick jag byte ram på hojen. Sen är regn o +5 väldigt kallt.
Då är det dags att lära sej regnkörning! Ta rygg på nån gammal b-gubbe, så kanske det lossnar :D

hehe, mja... du är för snabb för mig :rolleyes: Eller ja vi får se. Jag brukar ha få hjärnceller när jag sitter på hojen, så jag kör nog förbi på nått sätt... o kraschar i nästa kurva. harr harr

+10 och regn med mörka moln säger prognosen... Var det imorgon ni bestämde om det skulle ställas in eller ej? Har tyvärr inga regndäck till motarden... :(

//jaG

Zeb_Macahan skrev:
+10 och regn med mörka moln säger prognosen... Var det imorgon ni bestämde om det skulle ställas in eller ej? Har tyvärr inga regndäck till motarden... :(

//jaG

Var har ni fått den prognosen ifrån?

Söndag morgon: Mulet, uppehåll + 9°
Söndag eftermi: Sol/halvklart + 11°

Det ska f*n vara torrt...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...