Singeltråden

Tappade och tappade.. Jag minns det mer som att jag stod och småpratade lite och smuttade på min drink. Och plötsligt kommer A_NN_A och sliter glaset ur min hand och KASTAR det i golvet! :4skrika

Det kan ha gått till annorlunda, men mest troligen stämmer min beskrivning! :mattias

Jag stod precis brevid er när glaset gick sönder, och jag tyckte mej se att din skjorta höll på att spricka, och att du blev lite grön för ett ögonblick precis innan du krossade glaset i handen. Men jag var lite onykter så jag kan ha sett fel.:)

Ett lillfinger!! Mitt lillfinger är uppenbarligen mycket starkare än Peters välpumpade armar :fakta

Jag stod precis brevid er när glaset gick sönder, och jag tyckte mej se att din skjorta höll på att spricka, och att du blev lite grön för ett ögonblick precis innan du krossade glaset i handen. Men jag var lite onykter så jag kan ha sett fel.:)

Vilka är bakis idag?:banana

Japp, jag får väl erkänna att jag troligtvis inte kommer bygga några underverk idag direkt..
Men så farligt bakis är jag inte, dricker nästan aldrig så blir rätt sliten när jag väl gör det.. :crash

Hela du är ett underverk, den skjortan var fan på bristningsgränsen :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...