Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näh, det där var bara för bullskämtet, du har så fina riktiga muskler så!De kanske inte är muskler utan luft?![]()

Hmmm.... vette den... tror mest att vi bar omkring på eller klappade lite rart på varann...Men frågan alla vi som inte var där, (Jag. Plåthinken och Alleycat), funderar på är: Blev det några nya par?![]()

Vilka är bakis idag?![]()
Japp, jag får väl erkänna att jag troligtvis inte kommer bygga några underverk idag direkt..
Men så farligt bakis är jag inte, dricker nästan aldrig så blir rätt sliten när jag väl gör det..![]()
Mja, tant Tjerring är inte helt piggelin, förra året gick jag o yogade dan efter, idag nöjer jag mig med att dricka kaffe o punsch med familjen o en koreansk kollega.![]()

Sist raglade jag runt och kollade på en skitgammal båt dagen efter. Inte helt i skick. Varken jag eller båten.![]()

Båten kan ju iofs skylla på att den legat sänkt in några 100-tals år innan den lades upp för åseende...![]()
Nånting säger mig att Slöis också hade varit ganska sänkt nån sväng där innan, så de hade kanske nåt gemensamt ändå...

Hm, allvarligt talat. Nästa gång.
Jag var där. Bara så ni vet!

Ja men det kändes som vi konserverats i samma vätska.Båten kan ju iofs skylla på att den legat sänkt in några 100-tals år innan den lades upp för åseende...![]()
Jo fast jag var sänkt på land.Nånting säger mig att Slöis också hade varit ganska sänkt nån sväng där innan, så de hade kanske nåt gemensamt ändå...

Att sitta i bilen på gatan utanför räknas inte.![]()

Då var jag också på plats![]()

Då var jag också på plats![]()
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |